Публичный дебют Toyota GR Super Sport состоялся перед началом суточного марафона в Ле-Мане
Новий автомобіль виробника з’явиться одразу в двох версіях: гоночній і дорожній. Купе стане одним із учасників перегонів FIA у новому класі, де і продемонструє всі свої можливості. Щодо дорожнього варіанту гібрида Toyota GR Super Sport, то він вийде обмеженим тиражем.
Згідно з новими правилами перегонового класу, компанії, які беруть участь у змаганнях, повинні випустити щонайменше 20 одиниць дорожнього варіанту спортивного авто. Крім цього, є ще й обмеження, стосовно потужності автомобілів — щонайбільше 680 к.с. Із них 272 к.с. має видавати електромотор на передні колеса. Мінімальна маса автомобіля — 1030 кг.
Представлений раніше концепт GR Super Sport спортивного підрозділу Gazoo Racing оснащувалия 986-сильною гібридною силовою установкою з 2,4-літровим бітурбомотором V6.
Відзначимо, що раніше японський виробник продемонстрував спорткар на трасі Фудзі в рамках закритого заходу, а в Ле-Мані болід вийшов на коло і церемонію передання кубка переможця. Toyota GR Super Sport повністю повторює однойменний концепт 2018 року.
Відомо, що Тойота вже подала заявку на реєстрацію дорожньої версії GR Super Sport в патентне відомство США. За попередніми оцінками, вартість гіперкара перевищить 1 мільйон доларів.