X

Camaro ZL1 з новою трансмісією: блискавичні перемикання передач

В модельном ряду Chevrolet появилась модификация Camaro ZL1 с новым десятиступенчатым «автоматом». Трансмиссия предлагает еще более быстрые переключения передач по сравнению с трансмиссией с двумя сцеплениями и задает новые стандарты производительности.

Детройт. Зі швидшими перемиканнями вгору ніж у трансмісії з двома зчепленнями і вищим передавальним числом для оптимізації продуктивності і економічності, абсолютно нова десятиступінчаста автоматична трансмісія Hydra-Matic задає нові стандарти продуктивності Camaro ZL1 2017 модельного року і піднімає планку на нову висоту для цього сегмента.

Очікується, що модель L1 стане першим автомобілем зі значними обсягами виробництва, який пропонуватиме 10-ступінчастий «автомат». Його складають на основі напрацювань сімейства восьмишвидкісних трансмісій Hydra-Matic, які пропонували для моделей Camaro шостого покоління, забезпечуючи вищий рівень потужності, досконалості й економічності.

«Це ні на що не схоже і нема з чим  порівняти ті відчуття, які пропонує нова 10-ступінчаста автоматична трансмісія, встановлена на Camaro ZL1», сказав Аарон Лінк (Aaron Link), провідний інженер з розробки ZL1. «Вона забезпечує майже миттєві, блискавичні перемикання, що змінить Ваше уявлення про те, що автоматична трансмісія може запропонувати високопродуктивному автомобілю – і не важливо в якій дорожній обстановці – на вулицях міста, на 402 метрах або ж на шосейних заміських трасах».

Покращена продуктивність і економічність забезпечується передусім більш високим передавальним числом в 7.39, що збільшує продуктивність першої передачі з агресивним передавальним числом в 4.70. Зменшені кроки між передачами також допомагають двигуну підтримувати оптимальну швидкість для максимальної потужності майже на всіх швидкостях, особливо на виході з повороту на треку.

«Передавальні числа такі щільні, що трансмісія завжди на правильній передачі, а двигун на найоптимальніших обертах від поворотів до прямих», – зауважив Лінк. «І потужність наддувного двигуна LT4, і навантаження, яке Ви відчуваєте у своїх сидіннях, коли прискорюєтеся при виході з повороту, завжди викликатимуть на Вашому обличчі посмішку».

Тести Chevrolet засвідчили, що ZL1 з 10-швидкісною трансмісією швидше перемикає передачі ніж трансмісія Porsche PDK із двома зчепленнями. Насправді, перемикання з першої на другу передачу швидше на 36%, ніж PDK, а переходи з 2-ї на 3-ю і з 3-ї на 4-ту відповідно швидші на 27 і 26%.

 

«Ви торкаєтеся педалі, і передача змінюється миттєво», – наголошує Лінк. «Перемикання відбуваються так швидко і без затримок, що це сприймається як продовження Ваших рефлексів. Це захоплюючий досвід для водія, який справді допомагає зміцнити впевненість і покращити результати на треку».

Було витрачено сотні годин для інтеграції характеристик 10-ступінчастої трансмісії і унікальних даних наддувного двигуна LT4 об’ємом 6.2 L в моделі Camaro ZL1, потужність якого оцінюється в 640 к.с.

До того ж, 10-ступінчаста трансмісія має менше передатне число, ніж Camaro з 8-швидкісним «автоматом», що дає змогу двигуну рухатися по шосе з меншою швидкістю, забезпечуючи навіть кращу економічність.

Не менш важливими в розробці трансмісії стали її компонування та зовнішні розміри. Оригінальні рішення, які мали на меті замінити зчеплення і дали змогу 10-ступінчастій трансмісії стати приблизно того самого розміру що й восьмишвидкісна трансмісія Camaro. Нова трансмісія використовує 4 прості набори передач і шість зчеплень: два гальмівні зчеплення і чотири крутні. Це лише на одне зчеплення більше, ніж у восьмишвидкісний коробці, незважаючи на наявність ще двох передач.

Також це остання трансмісія з абсолютно новою, запатентованою електронною системою контролю і калібрування продуктивності.

Варто звернути увагу і на інші особливості нової коробки передач. Приміром, нова трансмісійна рідина ультранизької в’язкості зменшує тертя у всіх температурних діапазонах для кращої економічності. Внутрішній тепловий байпас дає змогу трансмісії швидше прогріватися, з виходом на оптимальну робочу температуру, що також позитивно впливає на економічність. Крім цього, коробка оснащена конвертором обертів вдосконаленої конструкції, що також робить свій внесок у економічність.

На закінчення варто зазначити, що десятиступінчастий «автомат» буде створено з використанням абсолютно нової системи виробництва на потужностях заводу силових установок ДжиЕм в Ромулусі (Мічіган).

Щоб завжди бути в курсі останніх новин від бренду Chevrolet запрошуємо Вас відвідати сайт офіційного дистриб’ютора бренду Chevrolet. Якщо вибір зроблено, запрошуємо в найближчий дилерський центр Chevrolet компанії «Дженерал Авто Груп», що входить до складу Корпорації УкрАВТО у Вашому регіоні, щоб ознайомитися з новинками, нещодавно презентованими в Україні Chevrolet Cruze і Chevrolet Captiva.