Речь идет о новой компактной модели – седане K132, который выполнен на основе Пежо 301. Несмотря на похожий дизайн, общих кузовных панелей у машин почти нет
Нову модель концерну Iran Khodro (IKCO) K132 називають “найбільш іранським автомобілем в історії”. Уперше новий седан показували керівництву країни взимку цього року. Тоді ж і з’явилися перші офіційні знімки автомобіля.
“Найбільш іранським” седан називають неспроста: частка імпортних деталей у ньому мінімальна — лише 7,5 відсотка, решта 92,5 відсотка — власне виробництво.
Незважаючи на це, новий бюджетний автомобіль не створено з нуля. Він стоїть на платформі концерну Peugeot-Citroen, який є перевіреним партнером IKCO. У 2019 році іранський виробник купив у PSA ліцензію на використання платформи Peugeot 301, яка і стала основою для Iran Khodro K132. Також компактний седан запозичив у “донора” мотори і тримальний каркас кузова, але всі зовнішні панелі, за винятком даху, у іранської моделі свої.
При колісній базі в 2652 мм габаритна довжина K132 становить 4505 мм, ширина – 1748 мм, висота – 1466 мм. Під капотом у седана виявиться 1,6-літровий бензиновий двигун PSA EC5, що відповідає нормам Євро-5. Потужність агрегата дорівнює 110 к.с. Коробка передач — 5-ступінчаста механічна або 6-ступінчаста автоматична.
Серійне виробництво седана IKCO K132 стартує в жовтні 2020 року. На місцевому ринку модель оцінили мінімум у 12 тисяч доларів.