Бюджетний кросовер Chevrolet з Китаю здивує дизайном і оснащенням (фото)
П’ятимісний компактний кросовер Baojun 510 – друга модель, яку китайський бренд почав випускати під маркою Chevrolet. Серійне виробництво автомобіля, відомого під внутрішнім індексом CN180S, налагодили на заводі спільного підприємства SAIC-GM-Wuling. Головним регіоном збуту стануть країни Південної Америки.
Під якою назвою кросовер вийде на ринок, поки що невідомо. Офіційно прес-служба General Motors появу нового кросовера не анонсувала. Кілька знімків автомобіля, що зійшов з конвеєра, опублікували китайські ЗМІ. З огляду на фото, процес перетворення Baojun 510 у Chevrolet полягав у заміні радіаторної решітки та шильдиків. Кардинально міняти доволі вдалий дизайн не стали. У всьому іншому “китайський” і “американський” кросовери ідентичні.
У модельній гамі Chevrolet перелицьований “китаєць” займе місце між новим Tracker і Captiva. Імовірно, габаритна довжина новинки становитиме 4220 мм, колісна база – 2550 мм. Відповідні розміри Tracker становлять 4270 і 2570 мм, Captiva — 4655 і 2750 мм. Із технічної сторони жодних змін порівняно з Baojun 510 не очікується.
Для Південної Америки новий кросовер Chevrolet укомплектують 1.5-літровим мотором, який на кросовері Baojun видає 99 і 105 к.с. залежно від комплектації. У пару до нього у “китайця” передбачено шестиступінчасту механічну коробку передач, варіатор або п’ятиступінчастий робот. Привід – тільки передній.
Також Baojun 510 може похвалитися клімат-контролем, круїз-контролем, панорамним дахом, мультимедійкою з “летючим” екраном, камерою заднього виду. Передбачається, що і кросоверу Chevrolet дістанеться весь цей набір.
Бренд Baojun – спільний проект американського концерну General Motors і китайської автомобільної компанії SAIC. Першою моделлю бренду був кросовер Baojun 530, який у 2019 році вийшов на ринок Південної Америки як Chevrolet Captiva другої генерації. Цікаво, що в Бразилії та Аргентині, на найбільших ринках Південної Америки, кросовер не продається.