Новинка стала первой моделью производителя, разработанной совместно с транспортным конгломератом DiDi
Китайський BYD представив новий електромобіль, який зовні і габаритами нагадує нашумілий Volkswagen ID.3. На відміну від свого німецького конкурента, китайський електрокар BYD D1 “заточений” для служб таксі та каршерінгу.
Така спеціалізація дісталася електромобілю не випадково. У розробці BYD D1 брав участь DiDi — конгломерат, спеціалізацією якого є транспортні послуги. Тепер у DiDi є власна модель, яку планують пропонувати клієнтам. На її створення пішло три роки.
Оскільки новий китайський автомобіль спочатку задумували в ролі транспорту для таксі, виробник передбачив одну особливість — зсувні двері з електроприводом праворуч. Вони значно полегшать доступ у салон. Із лівого боку такої “розкоші” немає. Тут звичайні двостулкові двері.
Салон спроектований максимально комфортно. Навіть на фотографіях він здається просторим. Для зручності водія і пасажирів в оснащенні BYD D1 великий сенсорний дисплей по центру передньої панелі і ще один додатковий екран перед водієм, але вже меншої діагоналі.
У салоні переважають зносостійкі матеріали. Це дасть змогу якомога довше зберегти внутрішнє оздоблення в первозданному вигляді і продовжити термін служби, що особливо актуально для сервісів таксі.
Новий BYD D1 приводить в рух 136-сильний електромотор, а повний заряд батареї дає змогу подолати 418 км шляху. Зазначимо, ємність батарейного блоку не озвучується. Формат новинки загалом нагадує VW ID.3, але дизайн все ж вийшов самобутнім — на вигляд D1 дуже приємний.
Перші електрокари BYD D1 поповнять автопарк DiDi у грудні 2020 року. Почати впровадження новинки планують з міста Чанша, пізніше географія розшириться. Продавати BYD D1 через роздрібну мережу поки що не планують.