
Брат-близнюк Toyota LC Prado перетворився на підкорювача будь-яких доріг
Усі знають Lexus як виробника дорогих преміальних автомобілів з м’якими підвісками. Але не варто забувати, що це один з небагатьох брендів, які продовжують пропонувати рамні позашляховики. Toyota Prado, спасибі тобі за цей чудовий Lexus GX!
Конкретний автомобіль справді вийшов дуже цікавим. Втім, ви встигли зрозуміти це з фото. Американські фанати Lexus GX обожнюють вирушати на своїх преміальних позашляховиках за місто, адже автомобілі до цього пристосовані.
Але найвідважніші ентузіасти хотіли б отримати більш насичений досвід поїздок бездоріжжям. Саме завдяки їхнім проханням і рекомендаціям з’явився Lexus GXOR (дві останні літери — Off-Road). Виглядає круто!
Варто визнати, в компанії не скромничали і вклали в автомобіль все, що тільки знали. Збільшений на 63 мм (до 269 мм) дорожній просвіт, посилена підвіска і нові амортизатори, позашляхові покришки, металеві бампери (спереду — лебідка), шноркель, експедиційний багажник з ящиками і навіть сонячна батарея на даху для живлення холодильника в багажнику.
Також позашляховик Лексус оснастили радіостанцією для виклику допомоги. Так, про всяк випадок. А ще є причіп із запасом прісної води, наметом і невеликою кухнею. Але не обійшлося без недоліків. Головний з них — статус концепту, що свідчить про абсолютну невизначеність долі цікавого прототипу. Але все ж Lexus GX — найпопулярніший в США позашляховик у своєму класі. Можливо, рішення про серійне виробництво в цьому разі теж ухвалюватимуть з огляду на побажання покупців?