
BMW Motorrad склав унікальний мотоцикл BMW R 5 Hommage
Вісімдесят років тому компанія BMW представила світовій публіці свою легендарну модель BMW R 5, коли здійснила стрибок технологічного розвитку і здійснила істотний вплив на мотоциклетну індустрію тих років. Створюючи BMW R 5 конструктори німецького концерну черпали натхнення в гоночній моделі 1935 року із двигуном об’ємом 500 куб. см. Завдяки застосуванню нової полегшеної рами вона була справжнім проривом для тих років. У 2016 році легендарний BMW R 5 відзначає свій 80-й ювілей. Бренд BMW Motorrad вирішив відсвяткувати цю знаменну дату випуском унікального мотоциклу BMW R 5 Hommage, представленого на фестивалі Concorso d’eleganza Villa d’este 2016.
«У момент свого дебюту R 5 був не тільки справжнім витвором інженерного мистецтва, чистота ліній і витонченість пропорцій яскраво виділяли його з загальної маси мотоциклів тих років. Я вважаю, що R 5 досі залишається одним із найкрасивіших мотоциклів BMW за всю історію марки», – наголошує Едгар Генріх, глава дизайнерського відділу BMW Motorrad.
«На мою думку, його захоплююча й унікальна краса полягає в простоті, – додає голова відділу дизайну транспортних засобів і креативний директор підрозділу Heritage BMW Motorrad Ола Стенегард. – Сьогодні дуже легко залишатися складним, але важко бути простим і лаконічним. І BMW R 5 втілює істинний образ першокласного мотоцикла. Під час створення моделі-триб’юту ми хотіли в сучасній манері передати властиву оригіналу простоту і привабливість, комбінуючи елементи старої школи з високотехнологічними розробками останніх років».
Коли вінтаж поєднується з кастомайзингом.
BMW R 5 Hommage є прекрасним прикладом того, як класичний мотоцикл може гармонійно поєднуватися з концепціями зі світу кастомайзингу. В основі унікальної моделі лежить оригінальний двоциліндровий двигун об’ємом 500 куб. см, наданий справжнім фанатом мотоциклів Себастьяном Гучем. Цей мотор, пошкоджений під час перегонів, став вихідною точкою для створення BMW R 5 Hommage.
Як і годиться кастому, BMW R5 Hommage складено вручну з чистого аркуша. Для відтворення відсутніх деталей двигуна і коробки передач залучили визнаних майстрів Ронні та Бенні Норенов, які будують індивідуальні кастоми вже понад 30 років. Усі деталі, включаючи раму, бензобак, ступиці, підвіску заднього колеса і заднє крило, є майстерно виконаною ручною роботою. Але що найважливіше, нові деталі повністю передають оригінальний пуристсткий дух R 5.
Історичне ядро
Двоциліндровий чотиритактний опозитний двигун R 5 було розроблено з нуля і до моменту виходу моделі міг видавати 24 к.с./ 5500 об/хв. Газорозподіл здійснювався з допомогою двох розподільних валів, що оберталися від колінчастого вала ланцюгом. Завдяки новій рамі, звареній із труб овального перетину, оригінальний R 5 вийшов дуже легким і міг розганятися до 135 км/год, тобто він був практично таким же швидким, як і R 17 із 750-кубовим мотором потужністю 33 к.с, і тому так часто використовувався для перегонів.
Низка компонентів триб’ют-мотоцикла, таких як клапанні кришки і передня кришка двигуна, виточено за кресленнями з цільних алюмінієвих заготовок і роблять його зовнішність більш сучасною. Одним із найяскравіших елементів двигуна є створений спеціально для нього приводний нагнітач, який суттєво збільшив потужність оригінальної силової установки BMW R 5 Hommage. Виготовлена з нержавіючої сталі вихлопна система наділяє унікальний двигун відповідним саундтреком.
Непідвладна часу елегантність
Виконана робота вражає: навіть на відстані пропорції мотоцикла передають непідвладну часу красу простих форм, що повністю відповідає духу R 5. Рама і бензобак відображають елегантну краплеподібну форму оригіналу в сучаснішій і обтічній інтерпретації. Наприклад, кут нахилу рульової колонки трохи збільшено, що надає вигляду R 5 Hommage ще більше харизми та впевненості, а також підкреслює приналежність мотоцикла до самобутнього світу кастомайзингу.
Однією з яскравих рис оригінального R 5 є передня телескопічна вилка, що вважалася у ті часи нововведенням, з кожухом характерної аеродинамічної форми. BMW R 5 Hommage також цитує цей елемент, але в більш сучасному стилі.
Усі разом деталі мотоцикла утворюють елегантний силует з верхньою лінією, що гармонійно перетікає від рульової колонки до осі заднього колеса. А унікальне сталеве заднє крило завершує мінімалістичний образ.