X

BMW 3.0 CSL вийде тиражем у 50 екземплярів

Новый спорткар — дань уважения оригинальному «Бэтмобилю» 3.0 CSL 1970-х годов

На відродження одного зі своїх найзнаковіших спортивних автомобілів BMW 3.0 CSL баварська марка натякнула ще у 2015 році концептом 3.0 CSL Hommage R. Після успішного дебюту на Віллі Д’Есте у серпні того ж року сучасна версія легендарного «Бетмобіля» BMW 3.0 CSL справила на конкурсі елегантності у Пеббл-Біч. Але товарну версію відродженого спорткару компанія показала лише тепер.

Формою салону та загальними пропорціями BMW 3.0 CSL нагадує BMW M4 актуального покоління. При цьому дизайн кузова оригінальний і, мабуть, найвдаліший із створених баварцями останнім часом.

У купе велика решітка радіатора, окантована матовим алюмінієм, яка плавно перетікає у кутоподібні фари. Випуклі крила та подвійне заднє антикрило нагадують оригінальний 3.0 CSL «Бетмобіль». Також у оригінального спорткара запозичені невеликі плавці, що виступають з капота, та два круглі повітрозабірники у передньому бампері.

Передні фари з жовтими світлодіодними лазерними променями нагадують гоночний M4 GT3, а хитромудрі дротяні світлодіоди задніх ліхтарів — M4 CSL. У м’язистих колісних арках розташувалися золотисті колісні диски з центральною гайкою: 20 дюймів спереду та 21 дюйм позаду. «Взуте» купе у спеціально розроблені шини Michelin.

Майже весь кузов виготовлений із пластику, армованого вуглецевим волокном (CFRP). Більшість карбонових елементів виготовлено вручну. Білий кузов «дводверки» прикрашений смугами у традиційних кольорах BMW M.

BMW 3.0 CSL укомплектований 3,0-літровим рядним 6-циліндровим двигуном з подвійним турбонаддувом віддачею 560 к.с. та 550 Нм крутного моменту. Вся потужність двигуна передається на задню вісь через 6-ступінчасту механічну коробку передач. Контролювати тягу допомагає активний диференціал, що самоблокується.

Як підкреслюють у компанії, у двигуні застосовані технічні ноу-хау з гоночної програми BMW DTM: жорсткий картер, кований полегшений колінчастий вал, надрукований на 3D-принтері сердечник головки блоку циліндрів та спеціально розроблена система подачі мастила й охолодження.

У передній підвісці використовується пружинна стійка із подвійним шарніром. Ззаду — багатоважіль, що поєднується з адаптивними амортизаторами та електропідсилювачем рульового управління зі змінним передатним відношенням. Вуглецево-керамічні гальма з фіксованими супортами: шестипоршневі спереду та ззаду однопоршневі. Система контролю тяги 10-рівнева. Динамічні характеристики купе CSL 3.0 не озвучені.

У салоні — карбонові «ковші» та дверні панелі. Сидіння, кермо та частина передньої панелі оздоблені чорною алькантарою. Доповнює картинку унікальна ручка перемикання передач у ретро-дизайні та вигравіруваним числом «50». На місці задніх сидінь — ніші для зберігання гоночних шоломів.

Усі 50 одиниць BMW 3.0 CSL обіцяють зібрати за три місяці. Виробництво налагодять на заводі BMW у Дінгольфінгу, Німеччина. Вартість купе не озвучується. За деякими даними, цінник сягне 750 тисяч євро.

Читайте також:
Колаборація PUMA x BMW Motorsport натхненна світом автоспорту