Білоруська компанія BKM Holding, раніше відома як “Белкоммунмаш”, вирішила увійти в новий сегмент ринку і презентувала розвізну електровантажівка Vitovit II Truck С45100. У розвізної машини дуже багато спільного з електричними автобусами і тролейбусами цієї марки, причому це стосується не тільки дизайну.
Перший дослідний зразок, ідея якого зародилася ще в 2017 році, виготовлений у вигляді інтегрованого фургона, проте на цій базі можлива побудова і шасі з кабіною, і сідельного тягача, повідомляє Auto.Оnliner.by
За габаритної довжини 10,5 м, ширини 2,6 і висоти 4,0 м корисна місткість становить 44 кубометри. Цікаво, що праворуч по борту намальовані двостулкові двері автобусного типу. Вантажопідйомність — 7800 кг.
Машину приводить в рух електродвигун потужністю 180 кВт. На експериментальному зразку він російський — від Єгоршинського радіозаводу, проте в майбутньому можливе встановлення шести моторів на вибір, зокрема і українського виробництва.
Силову установку живлять літій-залізо-фосфатні батареї ємністю 273 кВт.год, виготовлені силами підприємства з китайських енергетичних комірок. У міських умовах машина споживає в середньому 1,1 кВт.год на км, таким чином запас ходу становить близько 200 км. Одночасна зарядка через два роз’єми CCS Combo 2 займає всього півтори години. Максимальна швидкість обмежена 90 км/год.
Важливо, що Vitovit II Truck оснащений пневмопідвіскою коліс з регулюванням дорожнього просвіту. Водієві допомагають адаптивний круїз-контроль, система камер замість зовнішніх дзеркал, а також система проти відкату під час старту на підйомах.
Цікаво, що сидіння водія разом з органами керування розміщено по центру кабіни. Це не тільки полегшує маневрування в міських умовах, а й дає змогу без проблем експлуатувати машину на ринках з правостороннім рухом. Тим паче, що у BKM Holding є спільне підприємство у Великій Британії, відкрите кілька років тому. Планується, що серійна електровантажівка Vitovit II Truck обійдеться споживачеві приблизно в 150 тисяч доларів.