X

Автомобіль року в Україні. Новий Hyundai Ioniq Electric

Стильная внешность, комфорт, красивый и удобный салон, большой багажник. Что еще нужно хорошему автомобилю? Если это Hyundai Ioniq Electric – то сеть зарядных станций.

Hyundai Ioniq присутній на ринку в двох іпостасях: гібрид і повний електромобіль. У нашому випадку – це саме «електричка». Двигун потужністю 120 к.с., як це зазвичай буває у електромобілів, вражає не потужністю, а крутним моментом 295 Нм. Завдяки системі рекуперації та низькому аеродінамічному опору, машина має непоганий запас ходу до 280 км, що дає можливість використовувати автомобіль для щоденної експлуатації в місті, та навіть виїздів в не дуже далекі подорожі. При цьому ви отримуєте ні з чим незрівнянну електромобільну динаміку: розгін рівний і дуже впевнений. В іншому – це просто відмінний сімейний автомобіль, добре укомплектований сучасними системами навіть в базовій версії.

Тут є повний комплект подушок безпеки, ABS з ESP, мультимедійний комплекс з навігацією і великим восьмидюймовим екраном, який легко знаходить спільну мову зі смартфонами. Шкала приладів – це теж високоякісний електронний дисплей діагоналлю 7 дюймів. Зовні машина демонструє, що вона незвичайна, але при цьому дизайн не викликає негативних емоцій.

Hyundai Ioniq Electric вийшов елегантним і практичним. Салон дуже просторий і зручний, а під час їзди зберігається тиша завдяки відсутності звуку двигуна та гарній шумоізоляції. Hyundai Ioniq Electric цілком може називатися автомобілем вже здійсненого електричного майбутнього.

Думка

Відмінна машинка. У мене був досвід керування електромобілем, але давно. За керованістю та підвіскою у неї все, як у звичайної машини: добре ковтає наші нерівності та відмінно рулиться. А ось динаміка вражає, відчуття зовсім інші. Раніше в електромобілях бентежив запас ходу. Але зараз це вже не є проблемою. Маючи заряд е/е на 250-280 км, таку машину можна використувати для звичайної експлуатації.

 

 

Віталій Новак, «Автоцентр»