В этом году на украинском рынке дебютировали новые генерации нескольких знаковых моделей, например, Toyota Corolla, которая претендует на победу в «Компактном классе» и поборется за титул «Автомобиль года в Украине 2020»
Toyota Corolla займає в пантеоні моделей японського бренду особливе місце. Виробництво першого покоління стартувало в 1966 році, а в 1997-му Corolla стала найбільш продаваним у світі легковим автомобілем, обігнавши знаменитий Volkswagen Beetle. Дебют нинішньої 12-ї за рахунком генерації відбувся минулого року. Новинка отримала три варіанти кузова – 5-дверний хетчбек, універсал і седан, причому, хетчбеку повернули ім’я Corolla замість колишнього Auris.
Ще однією особливістю нового покоління Corolla є лінійка двигунів, з якої на догоду екології прибрали дизельний мотор, а натомість запропонували одразу дві гібридних силових установки, причому, на седані її встановлюють вперше. Говорячи про мотори, варто відзначити, що в компанії роблять велику ставку на гібридні силові агрегати, які займають значну частку ринку в загальних продажах Toyota. Але у шанувальників традиційних ДВЗ немає приводу непокоїтися – для хетчбека і універсала пропонується 1,2-літровий турбований мотор, а покупці седанів зможуть вибрати альтернативою гібриду 1,6-літровий атмосферний мотор.
Усі три варіанти Corolla відрізняються самобутнім дизайном, але оформлення передньої частини седана відрізняється від родинних хетчбека і універсала. На думку маркетологів основними покупцями седанів будуть люди старшого віку і вищого соціального статусу, тому вигляд моделі зробили більш рафінованим. За стилістикою седан нагадує флагманську модель Camry за рахунок характерного широкого облицювання радіатора з великою кількістю горизонтальних планок.
Інтер’єр має доволі привабливий і органічний вигляд. На догоду чистим і простим лініям дизайнери мінімізували кількість кнопок, а верхню частину відокремили від центральної консолі, що дало змогу полегшити вигляд приладової панелі. В ніші на центральній консолі передбачено місце для бездротової підзарядки смартофона. Для зручності перевезення довгомірного багажу спинки заднього ряду складаються в пропорції 40/60, а об’єм багажного відділення становить 471 літр.
Гібридний силовий агрегат четвертого покоління складається з 1,8-літрового бензинового ДВЗ, електромотора потужністю 53 кВт, гібридної безступінчастої трансмісії e-CVT з електронним керуванням і нікель-метал-гібридної батареї.
Привід здійснюється на передні колеса. Сумарна потужність силового агрегата становить 122 к.с. Все у цій версії підпорядковано ідеї захисту навколишнього середовища і налаштовує на спокійний та розмірений стиль водіння.
Бензиновий 1,6-літровий мотор розвиває потужність 132 к.с., а крутильний момент досягає свого максимального значення (159 Нм) при 4200 об/хв. Він може оснащуватися як 6-ступінчастою «механікою», так і варіатором Multidrive S.
Більш жорсткий кузов, знижений центр ваги і задня багатоважільна підвіска – все це робить керування новою Corolla приємнішою, ніж попередницею. І, звісно, відчувається, що під час створення машини основний акцент було зроблено передусім на комфорті.
Залишайте ваші коментарі про цей автомобіль на нашій сторінці в Facebook.
Професійне журі продовжує тестування авто-претендентів. Нагадуємо, що голосування за «Автомобіль Року в Україні 2020» розпочнеться 29 листопада і триватиме до 12 січня 2020 року на сайті autoroku.ua
Технічні характеристики Toyota Corolla Sedan Hybrid | |
Тип кузова | седан |
Дверцят/місць | 4/5 |
Габарити, Д/Ш/В, мм | 4630/1780/1435 |
База, мм | 2700 |
Дорожній просвіт, мм | 150 |
Маса споряджена, кг | 1385 |
Об’єм багажника, л | 471 |
Тип двигуна | бенз. із розп. впр. |
Росп. і к-сть цил./кл. на цил. | R4/4 |
Об’єм, см куб. | 1798 |
Потужність, кВт (к.с.)/об/хв | 72(98)/5200 |
Макс. кр. мом., Нм/об/хв | 142/3600 |
Сумарна потужн. гібридної системи, кВт (к.с.) | 90 (122) |
Макс. потужн. ел. двигуна, кВт (к.с.) | 53 (72) |
Макс. кр. мом. ел. двигуна, Нм | 163 |
Тип привода | передній |
КП | гібридна e-CVT |
Максимальна швидкість, км/год | 180 |
Розгін 0-100 км/год, с | 11,0 |
Витр. траса-місто, л/100 км | 3,8-4,2 |