X

Автомобіль року в Україні 2018. Mercedes-Benz E-Class All-Terrain

Компания из Штутгарта впервые решилась расширить семейство нового E-Class полноприводным универсалом с внедорожным дизайном.

Перший в історії марки Mercedes-Benz позашляховий універсал, що отримав позначення E-Class All-Terrain, побудований на базі нового універсала Е-Class. Автомобіль відрізняється від стандартної моделі захисним пластиковим обвісом, а пневмопідвіска дає змогу за потреби збільшити його дорожній просвіт. В салоні, дизайн якого повністю повторює звичайний E-Class, з’явилися компас і датчик кута крену.

Спочатку модель оснащуватимуть виключно дизельними двигунами. Продаж Е-Клас All-Terrain стартував із моделі E 220 d 4MATIC (194 к.с.) з 4-циліндровим дизельним двигуном і автоматичною коробкою передач 9G-TRONIC.

У цьому році очікується також поява модифікації Е 350d 4MATIC з шестициліндровим дизельним двигуном. Хороша тяга і повний привод 4MATIC забезпечують універсалу впевнене прискорення на будь-якому покритті. У штатній ситуації він забезпечує практично рівний розподіл крутильного моменту по осях у співвідношенні 45:55. Але як тільки колеса однієї осі починають буксувати, надлишок тяги з них знімається і відправляється іншим. Аналогічно система стабілізації працює і в межах кожної з осей. Замість режиму Sport+ на моделі All-Terrain пропонується однойменний режим All-Terrain. При його виборі пневматична підвіска піднімає кузов на 20 мм до максимальних 156 мм і тримає такий кліренс на швидкості до 35 км/год.

Артем Киселев
«Автомир»

Думка

Цей автомобіль дарує задоволення від поїздки будь-якими, навіть такими розбитими, дорогами. Підвіска доволі м’яка і комфортна, добре відпрацьовує нерівності. Тут – високий рівень звуко- і шумоізоляції. Тандем дизельного мотора з 9-ступінчастим автоматом здатний вирішити завдання будь-якої складності, які ставить водій. При цьому великий місткий універсал показав середню витрату лише в 6,2 л/100 км.