Среди неоспоримых достоинств обновленного GLA – яркий спортивный дизайн, высокое качество, широкие возможности для персонализации, а также многофункциональность.
Через чотири роки після дебюту кросовера GLA настав час провести модернізацію машини і освіжити її зовнішність. На зміну опціонним біксеноновим фарам прийшли світлодіодні, а ззаду з’явилися світлодіодні ліхтарі.
У салоні встановили новий 8-дюймовий мультимедійний дисплей, а нова шкала приладів із червоними покажчиками не тільки має красивий вигляд, а й легко читається. Ергономічні крісла водія і переднього пасажира забезпечені хорошою бічною підтримкою, а поперекові валики регулюються за допомогою електроприводу.
GLA першим у своєму класі отримав систему кругового огляду (360°). У цьому сегменті ні в кого з них немає такої широкої гами силових агрегатів. Наприклад, базова GLA 180 d має в своєму арсеналі 109-сильний турбодизель, а топ-модель Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC оснащується 381-сильним бензиновим двигуном.
За їздовим якостям GLA практично нічим не поступається хетчбеку A-Class з аналогічним мотором (з тією лише відмінністю, що кросовер має більш збиту, пружну підвіску). Крім того, за рахунок більш високої посадки забезпечується краща оглядовість. Роботизована коробка передач працює чітко і злагоджено з мотором, допомагаючи повною мірою реалізувати всі його можливості. На позашляховій трасі GLA показав свій нордичний характер і навіть за відсутності опціонного пакета Off-Road впорався з усіма перешкодами на своєму шляху.
Думка
Їхати на GLA цими складними дорогами цілком комфортно. Енергоємна підвіска добре відпрацьовує всі нерівності. Дизайн моделі після рестайлінгу став більш виразним і привабливим. Збільшений дорожній просвіт дає змогу вибиратися на природу, де звичайний хетчбек почуватиметься не так впевнено. Традиційно висока якість оздоблення і використовуваних матеріалів відповідає рівню бренду.