Kia Niro стал первым гибридным автомобилем корейской компании, который с чистого листа разрабатывался как гибрид.
Автомобіль Kia Niro побудований на абсолютно новій платформі, що дозволило розмістити батарею гібридної установки перед паливним баком і задньою віссю, завдяки чому вона не вкрала простір салону та багажного відділення. Тому не дивно, що в салоні просторо, та ще й зручно. У всіх версіях є обігрів керма і передніх сидінь, а в комплектаціях подорожче – ще й обігрів заднього «дивану» і навіть вентиляція передніх сидінь.
До речі, на відміну від батарей більшості конкурентів, АКБ в Niro літій-іонна, полімерна, замість рідких електролітів в ній використані нетекучі полімери, завдяки чому батареї можна надати практично будь-яку форму.
Гібридна установка Kia Niro складається з бензинового двигуна GDi об’ємом 1,6 л і потужністю 105 сил з максимальним обертовим моментом 147 Нм, і електродвигуна в 43 к.с. і 170 Нм. Сумарна потужність силового агрегату – 141 к.с. і 265 Нм. Завдяки тому, що 170 Нм електричної тяги доступні вже з 0 обертів, Niro прискорюється дуже швидко. Але головне в гібриді – економія палива. Якщо їздити обережно, в місті можна вкладатися в показники менше 5 л на 100 км пробігу. На Niro можна пересуватися і виключно на електротязі, проїхавши в такому режимі близько 2 км.
Відзначимо і наповненість Niro сучасними системами безпеки. Тут передбачені і утримання авто в смузі, і моніторинг мертвих зон, і навіть система автономного екстреного гальмування.
Думка
Олег Василевський
«AutoBild Україна»