Audi представила свій найпотужніший електромобіль (навіть два)
Електричний кросовер Audi e-tron S став першим великосерійним електрокаром із трьома двигунами. Новинка дебютувала одразу в двох версіях — звичайний кросовер e-tron S і крос-купе e‐tron s Sportback. Візуально “ески” можна відрізнити за розширеними колісними арками, іншим декором і новими шильдиками. У салоні з’явилися сидіння з посиленою бічною підтримкою і характерне оздоблення.
Незалежно від типу кузова “еска” укомплектована трьома електродвигунами: один на передній осі і два на задній. Кожен із задніх моторів оснащений власним блоком керування та одноступінчастим редуктором і відповідає за своє колесо. Це дає змогу незалежно регулювати тягу ліворуч і праворуч.
Сукупна пікова віддача моторів — 503 к.с. і 973 Нм, але доступна вона тільки впродовж 8 секунд. Номінальні показники нижчі, але їх поки що не озвучували. Більшу частину часу Audi e-tron S рухається за рахунок задніх двигунів, передній підключається за необхідності. Час розгону з місця до 100 км/год заявлено на рівні 4.5 секунд. Максимальна швидкість — 210 км/год. Для порівняння, двомоторна модифікація Audi e-tron 55 потужністю 408 к. с. набирає «сотню» за 5.7 секунди.
Тягова батарея ємністю 95 кВт•год забезпечує Audi e-tron quattro S запас ходу в 359 км, e‐tron s Sportback в 364 км за циклом WLTP.
Audi e-tron S укомплектований потужнішими передніми гальмами з 6-поршневими механізмами і переналаштованою пневмопідвіскою, що дає змогу змінювати кліренс у діапазоні 76 мм. У передніх повітрозабірниках встановлено заслінки з електронним керуванням. Їх завдання —поліпшена динаміка (за рахунок зниження аеродинамічного опору), на яку і орієнтовані s-версії. Система сама визначає, коли їх відкривати.
У Європі приймання попередніх замовлень на Audi e-tron S і Audi e-tron S Sportback вже стартувало. Інформації про ціни поки що немає.