X

Audi A7 Avant збереже бензиновий мотор

Новый «топливный» универсал заметили во время тестов

Попри поступовий перехід на електромобілі, Audi не збирається відмовлятися від бензинових універсалів. Про це свідчить помічений на тестах A7 Avant. По суті, це перейменована та перероблена версія A6 Avant. Як повідомлялося раніше, Audi вирішила використати парні цифри для позначення електромобілів, непарні дісталися версіям з ДВС.

Як видно на фото, опублікованих Carscoops, у A7 Avant обтічний кузов, який можна порівняти розмірами з A5. Більшість кузова автомобіля обклеєна камуфляжем, який заважає розглянути дизайн нового універсала у всіх деталях. На знімках видно решітку радіатора зі стільниковим малюнком. До неї впритул підходять досить широкі незграбні фари. Нижче видно вертикальні смуги повітрозабірників. На боковинах привертають увагу висувні ручки дверей. Задні ліхтарі з’єднані тонкою світловою смугою. Ще одна цікава деталь — пара овальних патрубків вихлопної системи по кутах бампера.

Знімків салону новинки поки що немає. Очікується, що універсал A7 Avant отримає вигнутий дисплей, як у новому Q6 e-tron. Він складається з OLED-приладової панелі та сенсорного дисплея інформаційно-розважальної системи. У попередника на цьому місці стояла система MMI з двома екранами. Не виключено, що власний екран буде і у переднього пасажира.

За попередніми даними, седан і універсал отримають оновлену версію платформи MLB під назвою PPC (Premium Platform Combustion). Не виключено, що новий універсал буде трохи більшим за нинішній A6 Avant. Габарити останнього 4939 х 1886 х 1467 мм.

Технічні характеристики новинки не розкриваються. Очікується, що в моторній лінійці A7 Avant переважатимуть гібридні та плагін-гібридні силові установки. Плагін-гібрид, швидше за все, отримає літій-іонну батарею ємністю 14,4 кВт•год. Запас ходу на електротязі становитиме близько 100 км.

Відомо, що Audi також розробляє S7 Sportback та Avant, і топову версію RS7. Імовірно, остання отримає плагін-гібридну систему від Porsche Panamera. Вона складається з 4,0-літрового двигуна V8 з подвійним турбонаддувом, електродвигуна та батареї ємністю 17,9 кВт•год. Сукупна потужність системи — близько 700 к.с.

Електричний Audi A6 e-tron вийде на ринок цього літа, A7 Avant та A7 Sportback — на початку 2025 року. Офіційна прем’єра бензинових конкурентів BMW 5 Series Mercedes-Benz E-Class очікується найближчими місяцями.

Читайте також:
Тюнери з ABT доопрацювали одразу дві моделі Audi (фото)