Британська компанія Arrival вже в другому кварталі 2022 року почне серійний випуск електробусів, а в третьому – розвізних електрофургонів, виготовлених за новою концепцією. Остання полягає в організації виробництва на мікрофабриках, які можна розгорнути в тій чи іншій країні лише за три місяці.
Висока частка роботизації та відмова від штампувального й фарбувального обладнання дадуть змогу суттєво здешевити виробництво, а відповідно і кінцевий продукт. Замість листового металу зовнішні кузовні панелі на транспортних засобах Arrival виготовлятимуть зі скловолокна та поліпропілену – ударостійких і легко замінних у разі пошкодження матеріалів.
Близько 70% всіх комплектуючих у нових машинах будуть власного виготовлення. Зазначимо, що Arrival протягом п’яти років отримала близько 200 патентів на обладнання, програмне забезпечення, матеріали та методи виробництва. Закуповуватимуть лише елементи підвіски, алюмінієві деталі, а також акумуляторні батареї.
Модульна конструкція дасть змогу оперативно створювати електробуси різної довжини, з різною ємністю батарей. А це дасть змогу гнучко підлаштовуватися під запити того чи іншого клієнта. Що ж стосується акумуляторів, то їх поставку налагодять із LG Chem. Arrival вже уклала відповідну угоду. З батарей у 3,7 кВт сьогодні вже сформовано блоки на 67, 89 і 111 кВт, ведуться роботи й над 133-кіловатним.
Тож чекати перших серійних транспортних засобів Arrival, виготовлених за новою концепцією, залишилося недовго. Сьогодні вже активно проводять тести електробусів на полігоні в Англії. У першому кварталі стартують дорожні випробування, організовані спільно з місцевим автобусним оператором First Bus. А в другому кварталі машини мають піти до серії. Розвізні електрофургони, як уже повідомлялося вище, стартують у третьому кварталі. До речі, рівно рік тому, ми вже писали, що Arrival і найбільший логістичний оператор UPS уклали угоду на поставку 10 тисяч фургонів до 2024 року.