Абсолютно новий Camaro задає нові висоти в ефективності і продуктивності
В рамках Женевського Міжнародного Автосалону в 2016 році Chevrolet презентував абсолютно нове шосте покоління Chevrolet Camaro європейській публіці. Завдяки більш високому рівню продуктивності і технологічності, вдосконаленим екстер’єрним рішенням, а також більш компактній і полегшеній архітектурі, Camaro на сьогоднішній день є одним з найкращих «драйверс-кар» в світі. І само собою ні для кого не стало несподіванкою, що новий Camaro став Автомобілем Року 2016 з версії видання Motor Trend.
“Ми очікуємо, що автомобіль задасть нову висоту в сегменті для інших і дасть привід закохатися в Camaro новим клієнтам”, сказав Ел Оппенхайзер (Al Oppenheiser), головний інженер Camaro.
Щоб зробити новий Camaro не тільки кращим з тих, що коли-небудь створювались, але і одним з кращих в плані продуктивності сеерд доступних автомобілів, Chevrolet сфокусувався на трьох основних напрямках: дизайн, продуктивність і технології.
“Внесення змін до Camaro це захоплюючий процес, це виклик, але секрет лише в тому, щоб пропонувати щось більше”, сказав Марк Ройс (Mark Reuss), виконавчий віце-президент з розвитку продуктів General Motors. “Для любителів Camaro, він залишається іконою в плані дизайну та пропонує ще кращу продуктивність. Для нового покоління покупців, Camaro 2016-ого року пропонує наші найбільш інноваційні інженерні ідеї, чудово відточену продуктивність і дизайн.”
Camaro нового модельного року отримав нові риси, став виглядати ще атлетичнішим, точений екстер’єр, який доповнює полегшену і міцну архітектуру, при цьому пропонуючи абсолютно нові сучасні знаки ідентифікації – включаючи світлодіодні технології. Але, не дивлячись на всі ці зміни, він залишається носієм ставшого іконою дизайну моделей Camaro.
Атлетичний ефект в екстер’єрі дозволяє автомобілю виглядати значно нижче і ширше ніж раніше, хоча нове покоління в зовнішніх габаритах додало лише 50 мм в порівнянні з попереднім поколінням. Ретельно пророблений в аеродинамічному тунелі, зовнішній вигляд також позитивно впливає на продуктивність шляхом зменшення аеродинамічного підйому для кращої керованості, при цьому покращуючи економічність.
Приблизно 70 відсотків архітектурних компонентів унікальні в Camaro. Завдяки широкому використанню комп’ютерного інжинірингу, структурна жорсткість була збільшена на 28 відсотків, в той час як повна споряджена маса Camaro зменшилася на більш ніж 90 кілограм.
“Відчуття від їзди сильно відрізняються”, сказав Аарон Лінк (Aaron Link) провідний інженер по розробці. “Миттєво Ви відзначаєте наскільки легше і азартніше став Camaro. Ці відчуття посилюються, коли Ви їдете в агресивній манері – він ще впевненіше сповільнюється, пірнає ще швидше в повороти і розганяється швидше ніж будь-коли.”
Одна з нових опцій Camaro – нові, багатоважільні передні стійки Макферсон з особливою геометрією. Подвійний поворотний дизайн забезпечує досконале відчуття автомобіля, включаючи ще більш лінійний зв’язок з колесами завдяки швидкодіючій рульової системі з електропідсилювачем. Ззаду нова п’ятиважельна незалежна підвіска забезпечує неперевершений контроль коліс і зменшує «присідання» під час розгону.
На додачу, для Camaro V8 вперше доступна система Magnetic Ride Control. Активна підвіска «читає» дорожнє покриття і умови їзди 1000 разів в секунду і автоматично адаптує налаштування амортизаторів для оптимізації комфорту поїздки і контролю.
Новий Camaro забезпечує ще більше швидкості, більше вражаючих відчуттів від керування автомобілем, завдяки ще більш легкій архітектурі і розширеному ряду двигунів. Встановлений вперше в історії виробництва моделі Camaro пакет турбін в абсолютно новому двигуні об’ємом 2 літри дозволяє отримувати 275 к.с. і 400 Нм крутного моменту, що в свою чергу робить можливим розгін до 100 км / год менш ніж за 6 секунд. І навіть після всього цього новий Camaro є найекономічнішим за весь час існування моделі.
Крім цього, Chevrolet презентує найпотужніший Camaro V8 за всю історію: новий двигун об’ємом 6.2 літра з безпосереднім уприскуванням видає 453 к.с. і 617 Нм крутного моменту. Вперше для моделі доступна активна підвіска з технологією Magnetic Ride Control, а крім цього власники Camaro V8 зможуть скористатися системою Active Fuel Management, що дозволяє деактивувати частину циліндрів. Це дозволяє автомобілю бути на 25% економічніше ніж попереднє покоління.
Двигун LT1 доступний зі стандартною шестиступінчастою механічною коробкою перемикання передач – з новою технологією, яка звуком сигналізує про оптимальний момент для перемикання передачі вниз. Також силовий агрегат може бути оснащений восьмиступінчастою «автоматом» Hydra-Matic 8L90 і ця комбінація двигуна і коробки дозволяє Camaro V8 прискорюватися з 0 до 100 км / год всього за 4.4 секунди. При цьому, кожен з доступних двигунів був налаштований так, щоб агрегат мав видатне звучання. Всі турбовані моделі оснащені системою активного шумопоглинання, яка використовує звукові хвилі для зниження небажаних шумів в салоні.
Шосте покоління Camaro є як в кузові купе, так і в форматі кабріо, для яких пропонуються і дволітровий турбований і 6,2-літровий атмосферний V8. Модифікація Convertible отримала ряд значних переваг, які значно покращують продуктивність і керованість. Крім цього власник може управляти м’яким складаним верхом дистанційно і через кнопку на ключі, коли автомобіль нерухомий або ж з салону в русі на швидкості до 50 км / год. Щоб підняти або скласти м’який верх потрібно всього 20 секунд, а сама конструкція акуратно ховається під жорсткою кришкою.
Також як і екстер’єр, інтер’єр теж абсолютно новий, і все також миттєво впізнаваний. “Пропонуючи високий рівень технологічності і продуктивності, інтер’єр повинен бути сучасним і орієнтованим на того, хто сидить за кермом”, сказав Райан Ваугхан (Ryan Vaughan), менеджер по дизайну інтер’єру. Інтер’єр моделі об’єднує провідні технології управління системами, включаючи можливість вибору режиму їзди Driver Mode Selector, панель приладів, яку можна настроювати і можливість вибирати варіанти підсвічування салону.
Панель приладів оснащена як аналоговими інструментами, щоб забезпечувати водія необхідною інформацією про продуктивність, так і восьмидюймовим дисплеєм з високою роздільною здатністю, інформацію на якому можна настроїти так, щоб він, наприклад, відображав підказки навігації, додаткові показники продуктивності або інформаційно-розважальні опції. Інший восьмидюймовий дисплей, інтегрований в центрі торпедо, щоб виконувати завдання з удосконаленою системою MyLink наступного покоління. Більш того, новий Camaro дозволяє легко інтегрувати смартфон через Apple CarPlay або Android Auto.
Також з інших особливостей нового Camaro, що пропонується моделлю вперше в цьому сегменті – система світлодіодного підсвічування салона. Світлодіоди системи вбудовані в панель приладів, дверні панелі і центральну консоль, пропонують 24 різних кольори, які можуть світитися з різним ступенем ефективності або ж переходити від одного кольору до іншого. Більш того, власнику моделі доступний навіть режим театрального «автомобільного шоу», коли підсвічування світиться кольором, який вибирає система сама з різних частин спектра, коли Camaro запаркований.
Внутрішнє світлодіодне підсвічування лише одна з восьми опцій, які водій може налаштувати, використовуючи нову систему Driver Mode Selector, доступ до якої є з центральної консолі. Система дозволяє водієві «підігнати» під себе вид, звучання і відчуття від шостого покоління Camaro, щоб модель повністю відповідала очікуванням власника і манеріи їзди.
Відвідайте сайт офіційного дистриб’ютора бренду Chevrolet, щоб бути в курсі всіх останніх новинок бренду в Україні, а також приїзджайте в дилерський центр Chevrolet компанії «Дженерал Авто Груп», що входить до складу Корпорації УкрАВТО, в Вашому регіоні, щоб вибрати свій Chevrolet.