5 головних фішок нової Toyota Supra 2020
Прихильники японських спорткарів, начувайтеся! Але ви були до цього готові дуже давно завдяки 5 головним фішкам нової Toyota Supra 2020, великій кількості конфіденційної інформації в Мережі і просто необережному поводженню з медійними матеріалами. Тем не менш, нове, п’яте, покоління Toyota Supra A90 офіційно прибуло на автосалон у Детройті. Чим же особлива ця новинка?
Найновіша
Якщо ви думали, що нова Тойота Супра має бути більшою за GT86, ви помилялися. А якщо ви так не думали – отримаєте колісну базу в 2470 мм (як у VW polo), що на 100 мм менше, ніж в Toyota GT86. Від цього заднім пасажирам в новому купе не місце – усередині тільки два крісла. І одне з них ви дуже хочете зайняти, чи не так?
Дуже екстравагантна
Будьмо відвертими: нова Супра – дуже незвична. Деякі думають про італійський характер завдяки химерному дизайну. Але ми з вами розуміємо – Toyota всіма силами намагалася змусити цей спорткар виглядати незвично. Схоже, все вдалося. Навіть з урахуванням того, що цей автомобіль, поза сумнівом, не стане вибором широких мас, у потоці точно зуміє привернути до себе увагу. Хіба не так має поводитися швидка машина?
Інтер’єр, мабуть, можна назвати доброзичливим. Прості та зрозумілі форми, звичні фізичні перемикачі, якими на ходу користуватися набагато комфортніше, ніж сенсорними органами управління.
Найбільш «неяпонська»
Ті, хто розгледів на екрані мультимедійної системи ПЗ iDrive від BMW (так само, як і джойстик для управління на консолі), отримають знижку на купівлю Toyota Supra 2020. Жарт. А якщо серйозно – новинка ділить платформу з не так давно представленою BMW Z4. І двигун теж. І ще багато чого цікавого. Навіть збирати японський спорткар будуть в Австрії. Тільки не думайте, що Тойота безславно експлуатує працю БМВ – розробкою своїх моделей в компаніях займалися паралельно, вкладаючи пропорційну кількість зусиль.
Найпотужніша
Мотор Toyota Supra 2020 в глобальній специфікації поки що в наявності лише один – 340-сильний (500 Нм) рядний шестициліндровий турбований двигун від BMW Z4. Працюючи в парі з 8-ступінчастою АКПП, двигун дозволяє набирати першу “сотню” всього за 4,3 с. Не забувайте, ми говоримо про Toyota.
Наразі невідомо, чи отримають європейські й американські покупці інші агрегати, але для японського ринку передбачений і інший варіант у вигляді 2-літрового турбомотора на 197 к. с. або 258 к.с.
Найбільш технологічна
Спереду – традиційний McPherson і п’ятиважільна підвіска ззаду, адаптивні амортизатори і диференціал, що блокується на 100%. Загалом, усі ці компоненти можна зустріти і в BMW Z4, але два автомобілі сильно відрізнятимуться їздовими звичками і характером на дорозі. Toyota проводила самостійні випробування на Нюрбургринзі й добирала власні налаштування шасі і вихлопу.
Ціна нової Супри? Для США базова позначка – $49 990. Європейський прайс, можливо, відрізнятиметься, але тепер ви знаєте, на що орієнтуватися. Ви ж зацікавлені в цьому?