
2000 к.с. і "сотня" за 2 секунди — чим здивував електричний Ford Transit
На фестивалі швидкості в Гудвуді дебютував новий супервен Ford Pro Electric SuperVan. Це четверта модель в лінійці “супервенів”, початок якої покладено в 1971 році. В її розробці брали участь Ford Performance, німецький офіс Ford Design і австрійська фірма STARD. Від своїх попередників нинішній дебютант відрізняється повністю електричною силовою установкою.
В основі – сталева просторова рама, на яку навішані композитні кузовні панелі. Деякі компоненти супервену дісталися від E-Transit Custom, що випускається європейським підрозділом Ford з 2012 року.
У рух його приводять чотири електродвигуни, сукупною потужністю 2000 к.с. Час прискорення від 0 до 100 км/год — менше 2 секунд. Акумуляторний блок на 50 кВт год із рідинним охолодженням. Запас ходу не озвучується. Повна зарядка займає 45 хвилин.
У силової установки п’ять їздових режимів: Road, Track, Drag, Drift і Rally. Профіль Road призначений для поїздок на малих швидкостях. Режим Track забезпечує баланс між потужністю і зчепленням при використанні гоночних сліків. Призначення Drag і Drift відображено в назвах — максимальне прискорення на дрег-стрипах і бічне ковзання відповідно. Режим Rally в комбінації з ралійними шинами забезпечує оптимальні налаштування для їзди по асфальтових і гравійних трасах. Також передбачений режим Tyre Cleaning Mode для ефектної пробуксовки на місці.
Салон фургона укомплектували омологованими FIA гоночними сидіннями і каркасом безпеки. Також є мультимедійна система SYNC від Ford Mustang Mach-E, трекшн-контроль, лаунч-контроль, обмежувач швидкості на піт-Лейні і трирівнева система рекуперації енергії гальмування.
Як повідомляється, планів по серійному виробництву Ford Pro Electric SuperVan у американського концерну немає. Нинішній дебютант Гудвуда так і залишиться єдиним у своєму роді.