1025 к.с. і сотня за 1,66 секунди: представлено останній Dodge Challenger
Chrysler завершив довгу тизерну кампанію «Останній дзвінок» офіційною презентацією Dodge Challenger SRT Demon 170 — найпотужнішого серійного Challenger в історії. Наклад моделі обмежений 3300 одиниць. Мінімальний цінник — 96 666 доларів.
Дизайн передньої частини Challenger SRT Demon 170 багато в чому повторює попередника. Але «170» не має розширювачів крил, що дозволило зменшити масу автомобіля на 7,26 кг. Також йому дісталися спеціальні шильдики жовтого кольору, які натякають на пальне E85. Забігаючи наперед зазначимо, що на такому бензині 6,2-літровий наддувний Hemi V8 розвиває 1025 к.с. при 6500 об/хв та 1281 Нм крутного моменту при 4200 об/хв.
У кузовній палітрі Demon 170 чотирнадцять кольорів, включаючи традиційні відтінки B5 Blue, Plum Crazy Purple та Sublime Green. Всі вони доступні у комбінації з капотом або капотом, дахом та кришкою багажника кольору Satin Black.
У салоні — тільки сидіння водія з тканинною оббивкою. Для зниження ваги можна замовити автомобіль ще й без звукоізоляції, стереосистеми із двома динаміками та килимового покриття багажника. У списку опцій ремені безпеки, парашут та карбонова знімна панель заднього сидіння.
Любителям розкоші пропонують інтер’єр із чорної алькантари або шкіри Laguna, рульове колесо з підігрівом, сидіння з підігрівом та вентиляцією та стереосистему з 18 динаміками. Панорамний люк — за доплату.
Технічно від попередника «прощальний» Dodge Challenger SRT Demon 170 відрізняється повністю переробленим двигуном, від якого зберігся лише розподільний вал. Зокрема, робочий об’єм нагнітача збільшено з 2,7 до 3,0 літрів.
Згадані 1025 к.с. доступні, коли показник вмісту етанолу у бензині перевищує 65%. Дані про пропорцію етанолу виводяться на спеціальний дисплей на панелі приладів. Визначає його інтелектуальна система двигуна. Вона регулює подачу палива та момент запалення для оптимізації потужності. При максимальних 1025 к.с. маслкар прискорюється від 0 до 96 км/год за 1,66 секунди та долає чверть милі (402 метри) за 8,91 секунди на швидкості 243,28 км/год.
Коробка передач залишилася колишньою — 8-ступінчастий «автомат». Зате Demon 170 укомплектований покращеним TransBrake 2.0, який дозволяє налаштувати вихідний крутний момент з кроком у десяті частки секунди.
Стандартні колісні диски — Mickey Thompson ET Street R з шинами 245/55R18 спереду та 315/50R17 ззаду. За доплату запропоновані алюмінієві диски з карбоновими вставками. У підвісці — адаптивні амортизатори Bilstein, які піднімають задню частину на 10 мм.
Серійне виробництво Challenger SRT Demon 170 триватиме з липня до 31 грудня 2023 року. За цей час планують випустити 3300 автомобілів, 3000 для США та 300 для Канади. Але остаточна кількість залежатиме від виробничих потужностей.