
Нова платформа і 450 км без підзарядки: яким буде кросовер MG4 EV
Компанія MG Cars, що входить до складу китайської корпорації SAIC Motor, опублікувала перші офіційні фото своєї нової моделі — електричного кросовера MG4 EV. Презентація серійної версії моделі відбудеться у вересні цього року у Великій Британії.
З огляду на фото, MG4 EV — піднятий п’ятидверний хетчбек із задатками кросовера. Агресивна передня частина кузова привертає увагу “гострою” оптикою і дизайном переднього бампера з вертикальними ламелями. Бічне скління візуально об’єднане з вікном в дверях багажного відділення. На дверних порогах виділяються масивні чорні пластикові накладки, що контрастують з основним кольором кузова. Також в чорний пофарбовані ковпаки бічних дзеркал заднього виду, дверні стійки і декоративні вставки в передніх повітрозабірниках.
Задні Y-подібні фари з’єднані модною світлодіодною смугою, на краю невеликого спойлера, розділеного на дві частини логотипом марки. Візуально він здається продовженням величезного панорамного даху, окресленого широкою смугою в колір кузова. У задній частині вона переривається, утворюючи два гострі “клини”. Такі ж “клини” є і в передньому бампері. Табличка номерного знака розташувалася у центрі багажних дверей. Доповнюють “кросоверний” образ алюмінієва накладка на задньому бампері і аеродинамічні колісні диски із “зубастими” шинами.
На фото салону видно цифрову приладову панель і доволі великий сенсорний екран мультимедійної системи. Обід двоспицевого кермового колеса розрізаний у нижній частині “клинами”. Цікавий вигляд має і центральна консоль. Розгорнута вертикально, вона, немов складається з двох частин. На верхньому майданчику — “шайба” перемикання передач і бездротова зарядка для гаджетів, під нею — пара підсклянників.
Як повідомляється, MG4 EV стане першою моделлю марки, побудованою на модульній масштабованій платформі MSP. Вона розроблялася спеціально для повноприводних електромобілів. Надалі архітектура ляже в основу декількох нових моделей різних сегментів з колісною базою від 2650 до 3100 мм. MSP підтримує встановлення батарей заввишки лише 110 мм. Розподіл ваги між осями — 50:50.
Спочатку MG4 EV запропонують з двома варіантами акумуляторів, ємністю 51 або 64 кВтг. Запас ходу становитиме 350 і 450 км за WLTP, відповідно. Єдиний електродвигун (потужність не повідомляється) встановлять на задній осі. Технічні характеристики і цінник кросовера, цілком ймовірно, озвучать під час офіційної презентації.