Nissan запатентував новий «розумний» логотип (фото)
Компанія Nissan опинилася у центрі чергового бурхливого обговорення у соціальних мережах. Причиною дискусії стала патентна заявка на новий логотип: дві вертикальні та три горизонтальні чорні смуги на білому тлі.
На думку журналіста Рейлі Бреннана, нове лого призначене для спортивного підрозділу Nissan Nismo. Свої здогадки він виклав у Twitter.
Справа в тому, що у японській мові номер два перекладається як «ні» (два рядки), а номер три перекладається як «сан» (три рядки), тобто ці п’ять смуг — число 23. Саме під цим номером виступають автомобілі Nismo у перегонах.
Ще в 1986 році Nismo взяла участь у гонці «24 години Ле-Ману» з R86V під номером 23. Автомобіль пілотували три гонщики, включаючи колишнього гонщика Формули-1 Агурі Судзукі. В даний час номер 23 прикрашав болід Z GT500, який брав участь у домашніх перегонах серії Super GT з Цугіо Мацуда та Ронні Квінтареллі за кермом.
Також серед носіїв цього номера «леманівський» GT-R LM Nismo, який брав участь у гонці на витривалість 2015 року, та GT-R у сезонах Super GT 1998, 2003 та 2008 років. Також у списку «двадцять третіх» R91CP (Daytona 24 Hours 1992 року), Primera (британський туристичний чемпіонат 1999) та GT-R Nismo GT1 (чемпіонат світу FIA GT1 2011 року).
Зважаючи на цей послужний список, логічно припустити, що новий логотип призначений для майбутніх гоночних програм Nismo. Чи це так, ми коли Nissan зробить офіційну заяву.
Відповідно до програми «Nissan Ambition 2030» до кінця десятиліття компанія випустить 27 електрифікованих моделей. Не виключено, що на одній із них ми побачимо нове лого. Наприклад, на «зарядженому» спорткарі Nissan Z Nismo.
Поточний логотип був представлений у 2020 році. Він замінив емблему 19-річної давності з написом Nissan на сріблястій окантовці. Крім того, назва бренду завжди була присутня в різних ітераціях логотипу з моменту його заснування у 1933 році.