Зовсім недавно одне з найбільших новинних видань Reuters випустило матеріал, в якому йшлося про те, що компанія Nissan у найближчі кілька років піде з ринку Європи, тим самим звільнивши простір для своїх колег з альянсу – компаній Renault і Mitsubishi. У статті йшлося, що в цьому полягає нова стратегія бренду, яка буде орієнтована на ринки США, Японії та Китаю.
Крім виходу за межі Європи, знову ж таки, за заявою Reuters, в плани Nissan також входило зменшення виробництва з 7 до 5,5 млн. Ця тенденція мала відбутися у зв’язку із закриттям 14 складальних ліній японської компанії.
Чекати спростування всього сказаного вище довго не довелося. Представництво японської компанії в Лондоні одразу ж виступило з детальним поясненням того, що нікуди Nissan йти наміру не має і, навіть більше – хоче сконцентрувати зусилля на європейському ринку, зробивши акцент на Qashqai у версії N-TEC і новому Juke.
“Ми, як і раніше, повністю дотримуємося стратегії зміцнення нашої лінійки продуктів у Європі в рамках наших постійних зусиль із підвищення конкурентоспроможності бізнесу”, – наголосили в компанії. За словами Nissan, запуск невеликого позашляховика Juke нового покоління в листопаді став першим кроком на шляху до оновлення Європейського модельного ряду легкових автомобілів.
Продаж Nissan в Європі сильно залежить від Qashqai і Juke, які виробляють на заводі в Сандерленді (Англія) – найбільшому автомобільному заводі Великої Британії. За даними дослідників ринку, бестселером компанії є саме Qashqai, проте з початку року його продаж впав на 31%, порівняно з аналогічним періодом минулого року. А стосовно Juke – спад попиту становив лише 19%.
Однак у березні Nissan представив нову складальну лінію на заводі в Сандерленді, яка орієнтована на виробництво третього покоління Qashqai. Новий кросовер зійде з конвеєра вже в 2021 році. Крім стандартної версії з ДВЗ він також отримає гібридну силову установку.
А щодо чуток з приводу повного виходу з європейського ринку, в Nissan їх теж не залишили без уваги. Компанія справді має намір провести реструктуризацію і позбутися невигідних ланок у ланцюжку поставок і виробництва. Таким може стати завод у Барселоні, виробництво на якому зменшилося на понад 38% за останній рік. Замінити це підприємство компанія має намір імпортом автомобілів з Японії, який, до речі, за останній рік зріс на 32%. Таким автомобілем уже став Nissan X-Trail, який їде в Європу просто з Країни сонячного сходу. Спершу ж його планували випускати на потужностях у Великій Британії. Детальніший план подальшого розвитку в компанії мають намір показати вже 28 травня.