Nissan не помітив втрати російського ринку й заробив більше, ніж очікувалося
Nissan Motor опублікувала фінансові результати першого півряччя 2022 року, яке закінчиловся 30 вересня. Незважаючи на втрату російського ринку, зростання цін на сировину, дефіцит напівпровідників, падіння обсягу продажів та карантинні обмеження через COVID-19 у Шанхаї компанії вдалося заробити більше, ніж очікувалося.
Як йдеться у звіті, у першому півріччі 2022 року фінансового року операційний прибуток Nissan зріс на 12,6% та склав 156,6 млрд єн ($1,1 млрд). Це дозволили компанії переглянути прогнозованний прибуток на 2022 фінансовий рік у сторону збільшеня. Очікується, що він може досягти 360 мільядів єн ($2,54 млрд), що на 44% більше початкового показника.
У порівнянні з першим півріччям 2021 року консолідованний чистий прибуток компанії збільшився на 715,3 млрд єн ($5 млрд), до 4,66 трильйона єн ($32,8 млрд), а консолідований операційний прибуток зріс на 17,5 млрд єн ($123,3 млн), до 156,6 млрд єн ($1,1 млрд). Таким чином маржа операційного прибутку складає 3,4%, а чистий прибуток — 64,5 млрд єн ($461,6 млн).
Незважаючи на складні умови ведення бізнесу показники Nissan у другому кварталі стали ще вищими. Консолідований дохід за липень-вересень склав 2,52 трильйона єн ($17,67 млрд). При цьому консолідований операційний прибуток зріс на 44,5%, до 91,7 мільярда єн ($646,3 млн), що дорівнює маржі операційного прибутку 3,6%. Єдиний показник, нижчий ніж у попередньому році — чистий прибуток. У другому кварталі він склав 17,4 млрд єн ($122,6 млн), на 6,7 млрд єн ($47,2 млн) менше ніж роком раніше. Таке падіння пов’язане з виходом компанії з російського ринку, та зменшення частки власного капіталу у доходах афілійованих компаній. У другому кварталі сума вільних коштів від продажу автомілів склала 206,6 млрд єн ($1,46 млрд).
Зі слів генеральний директор Nissan Макото Учіда (Makoto Uchida), досягти таких результатів компанії вдалося завдяки послідовній реалізації плану трансформації Nissan NEXT та згуртованності всіх співробітників у цих складних умовах. Крім того, нові моделі марки були добре спринятті споживачами.