У той час, як більшість автовиробників мають намір і надалі виробляти двигуни внутрішнього згоряння, у компанії Nissan планують направити бюджетні гроші на електричні технології. Про це у своєму інтерв’ю австралійському виданню Drive розповів один із топменеджерів компанії Франсуа Бейллі (Francois Bailly). За його словами, «майбутнє Nissan – це електромобілі, ми не інвестуватимемо в нові ДВЗ».
Також Бейллі зазначив, що перехід від автомобілів із традиційними двигунами до повністю електричних силових агрегатів здійснюватиметься поступово з використанням технології Nissan e-Power. Нагадаємо, що в цьому гібридному силовому агрегаті ДВС не має механічного зв’язку з колесами та використовується як бензогенератор для зарядки тягового акумулятора.
Щоб максимально знизити витрати палива в гібридних автомобілях, Nissan хоче підвищити тепловий ККД двигуна внутрішнього згоряння до 50%. Компанія працювала над цією технологією протягом кількох років і на початку 2021 року оголосила, що прототип e-Power досяг важливої віхи під час випробувань.
Той факт, що Nissan більше не вкладатиме гроші в розробку нових ДВЗ, не означає, що перехід на електромобілі відбудеться миттєво. Бейлі зазначив, що в деяких регіонах норми шкідливих викидів не посилюються через ті чи інші причини, наприклад, у країнах Африки, досі діють норми Євро-2. Тому Nissan приведе своє портфоліо у відповідність до регіональних вимог, тому відхід машин з ДВЗ буде поступовим.
У Toyota, Mazda та Subaru вважають, що двигун внутрішнього згоряння можна врятувати, змусивши його працювати на альтернативних видах палива з мінімальними шкідливими викидами. Зокрема, у Toyota працюють над створенням нових рядних “четвірок”, Mazda повернулася до проєкту роторного двигуна, а в Subaru готують нову гібридну установку на основі фірмового опозитного мотора. А от у Honda планують перейти на виключно електричні моделі на всіх основних ринках вже до 2040 року.