Углеродно-нейтральными станут не только транспортные средства, а и сами предприятия компаний
Жорсткі норми за викидами СО2 змушують виробників відмовлятися від випуску автомобілів з ДВЗ і переходити на електромобілі. Також до цього стимулює і постійний попит на електрокари. Якщо раніше автогіганти планували стати вуглецево-нейтральними до 2050 року, то тепер терміни переходу у багатьох скоротилися.
Зокрема, General Motors поступово переводитиме свої моделі на електрику. До 2035 року в модельній лінійці компанії не буде автомобілів, що працюють на бензині та дизелі (стосується легкових моделей). Крім того, в найближчі п’ять років концерн виведе на ринок близько тридцяти нових електрокарів під різними марками, які входять до його складу.
За аналогічним сценарієм пішла і компанія Nissan. Вона має намір електрифікувати всі моделі, до 2030 року, причому це зачепить абсолютно всі ринки збуту, включно з Японією, Китаєм, Європою і США – це, зокрема, передбачає гібридизацію силових установок. Тільки після цього виробник розроблятиме план повного переходу на електромобілі. Наразі озвучується дата реалізації стратегії на 2045-2050 роки.
Електрифікація не обійде стороною і підприємства обох корпорацій. Вони перейдуть на відновлювані джерела енергії вже в найближчі десять років. Такі кроки дадуть змогу прискорити глобальні зусилля з боротьби зі зміною клімату. Тож незабаром зустріти на дорогах авто з ДВЗ буде не так просто.