
Nissan Leaf у дуже незвичайному тюнінгу
Різдвяний Nissan Leaf прикрасили тисячами світлодіодних лампочок, на даху встановили новорічні ялинки і блискучу фігуру північного оленя. Всі ці вогники живляться від системи рекуперації енергії, реалізованої через електронну педаль акселератора e-Pedal і режим B-mode. Крім святкового настрою, Nissan Christmas Tree має нагадати водіям про можливості цієї системи.
За допомогою електронної педалі e-Pedal водій може запускати, прискорювати, сповільнювати і зупиняти електрокар, використовуючи тільки педаль акселератора. У режимі B-mode кінетична енергія перетворюється в електричну з використанням звичайної педалі гальма. В середньому за 18 тисяч кілометрів Leaf генерує до 744 кВт чистої електроенергії, що еквівалентно 20% річного споживання середньостатистичного європейського домогосподарства. Як підрахували в компанії, такої кількості енергії вистачить для години світіння 266 різдвяних ялинок з 700 лампами, години роботи 297 електричних духовок, п’яти годин роботи 744 телевізорів і освітлення 10 783 будинків з 1000 світлодіодними лампами протягом п’яти годин.
В Європі Nissan Leaf доступний у двох модифікаціях: з 150-сильним мотором і батарей ємністю 42 кВт•год і 211-сильним двигуном і батареєю на 62 кВт•год Запас ходу становить від 270 до 385 км. Модифікація Leaf e+ підтримує зарядки потужністю 100 Вт, звичайний — 50 кВт.