Nissan Leaf 2018 - новий хіт на авторинку Європи
Ніссан Ліф 2018 відтепер – європейський лідер продажу серед електромобілів. Популярність авто вже обігнала такого ветерана, як родинна Renault Zoe, яка стрімко старіє, але незабаром оновиться разом з появою інших електромобілів французького бренду.
Японський же автовиробник пояснює успіх Nissan Leaf його споживчими характеристиками, які повною мірою задовольняють покупців, і міцною іміджевою складовою, яку створило перше покоління моделі.
Загалом, електромобіль з 2010 року розійшовся загальним тиражем понад 350 000 автомобілів. Друге покоління особливо добре демонструє себе на європейському ринку: за сім місяців 2018 року (лютий-серпень) електромобіль придбали близько 43 000 покупців. Понад 8 тис. замовлень із цієї кількості було спрямовано на задоволення потреб корпоративних автопарків.
Таким чином, новий Ніссан Ліф на європейському ринку продається зі швидкістю один автомобіль на кожні 10 хвилин. У Норвегії японський електрохетч досяг іще більшого успіху, побивши всі рекорди продажу авто у країні.