Компанії-партнери Renault і Nissan протягом минулого року розглядали можливість повного злиття, оскільки на цьому наполягав колишній глава Карлос Гон. Однак японський виробник ніколи не підтримував цю ідею і всіляко намагався їй протистояти. Зі зміною керівництва і настанням кризи в компаніях вирішили змінити тактику.
Автовиробники ухвалили рішення відмовитися від ідеї повного злиття і розробили нову стратегію, яка передбачає глибшу взаємну інтеграцію компаній, як партнерів альянсу. Нову схему назвали “лідер-послідовник”, і вона спрямована на підвищення конкурентоспроможності продукції. Працювати це буде так. Компанія-лідер на певному ринку допомагатиме партнеру освоювати цей регіон, тим самим розширюючи зону впливу і витісняючи конкурентів.
Крім того, в рамках розробленого плану, компанії-партнери розділять обов’язки. Renault відповідатиме за розробку електронних систем і платформ для підключуваних автомобілів. Водночас Nissan зосередиться на розробці автопілота і електричних силових установках. Також він продовжить розвиток сегмента пікапів і кросоверів.
За попередніми розрахунками, такий підхід дасть змогу компаніям скоротити витрати на розробку нових автомобілів майже на 40%. Також він дозволить Nissan зайняти лідерське положення на ринку Європи.