Багато хто ще пам’ятає ті часи, коли китайські автомобілі виглядали поганими копіями японських та європейських машин. Проте нова продукція з Піднебесної швидко змінюється, задаючи нові тренди. І якщо в Європі вже давно перестали робити стильні авто, а нещодавня презентація концепту Jaguar яскравий приклад, то китайські бренди, навпаки, постійно дивують цікавими ідеями та рішеннями.
Ось і молода автомобільна компанія Nio, якій лише 10 років від народження, представила третій бренд – Firefly (англ. світлячок). В ієрархії він займе місце нижче Nio та Onvo і відповідатиме за найдоступніший сегмент ринку електромобілів. З його появою в компанії мають намір зробити невеликі електричні автомобілі високого класу доступними для ширшої аудиторії. Таким чином головними суперниками новинки стануть Mini та Smart.
Первенець нової марки — компактний електричний хетчбек зі змінними батареями, який пропонуватиметься не лише на китайському ринку, а й в інших країнах, включаючи Європу, Латинську Америку та Південно-Східну Азію.
Міський хетчбек Firefly «намалював» колишній дизайнер BMW та Ford Кріс Томассон, який працює у Nio з 2015 року. Зовнішність хетчбека вийшла симпатичною і впізнаваною, в першу чергу завдяки трисекційним круглим світлодіодним фарам і заднім ліхтарям, що нагадують камери iPhone. Серед інших особливостей дизайну – задня стійка а-ля тарга, плоскі ручки дверей і диски з шістьма широкими спицями. Захисна накладка у нижній частині кузова виготовлена з екологічно чистого полімеру.
Інтер’єр виконаний у стилістиці мінімалізму. На панелі приладів розташовані цифрова шкала приладів і сенсорний дисплей інфо-розважальної системи. Серед інших переваг новинки – два багажні відділення. Попереду можна розмістити до 92 л поклажі, а повноцінне багажне відділення при складеній спинці заднього дивана сягає 1250 л.
Радіус повороту компактного хетчбека – всього 9,4 м, а електронна система допомоги водієві дозволить зробити паркування максимально зручним.
Електромобіль претендує на максимальний 5-зірковий рейтинг організацій C-NCAP та Euro NCAP. У структурі кузова широко використовується високоміцна сталь та алюміній, що становлять 83,4% конструкції, а жорсткість на кручення є найкращим показником у класі – 35700 Нм. У передні двері вмонтовані захисні балки, а у стандартну комплектацію входять 9 подушок безпеки.
Подробиці про електродвигуни та акумуляторну батарею поки не оголошено. У електромобілів Firefly будуть змінні батареї, як у Nio та Onvo, але компактніші. Firefly вже доступний для попереднього замовлення в Китаї за 148 800 юанів ($20 400). Перші серійні екземпляри з’являться на китайському ринку у квітні наступного року, а в Європі «Світлячок» має з’явитися до середини літа. Компанія Nio планує до кінця 2025 року організувати продаж хетчбеків Firefly у 25 країнах світу.