Консалтингова агенція InterBrand вивчила ринок та опублікувала рейтинг найдорожчих брендів світу. До нього увійшли й автовиробники. Причому три з них потрапили до першої десятки.
Так, за даними агентства, шосте місце у рейтингу, як і минулого року, посіла японська марка Toyota. За цей рік цінність марки збільшилася на 8% і сягнула 64,5 мільярда доларів. Сьоме місце за Mercedes-Benz, а замикає десятку найдорожчих брендів у світі – німецька BMW. Цінність цих марок склала 61,4 та 51,1 мільярда доларів відповідно. У порівнянні з 2022 роком Mercedes-Benz піднявся на одну позицію в рейтингу, а ось BMW перестрибнув відразу на три позиції вгору.
Американська марка Tesla виявилася лише на 12 місці з показником 49,9 мільярда доларів, що на 4% більше, ніж роком раніше. Також до рейтингу найдорожчих світових брендів увійшли такі автомобільні марки, як: Honda (27 місце), Hyundai (32 місце), Audi (45 місце), Porsche (47 місце), Volkswagen (50 місце), Ford (51 місце), Nissan (63 місце), Ferrari (70 місце) та Kia (88 місце).
Аналітики InterBrand відзначили, що автопром є однією з галузей промисловості, що найбільш динамічно розвиваються.