Минулого року обсяги продажів на світовому автомобільному ринку значно збільшились. Показники приросли як у легковому, так і у комерційному сегментах.
За підрахунками Всесвітньої організації автовиробників (ОІСА), у 2023 році глобальні продажі нових автомобілів склали 92,7 млн одиниць. Цей показник на 12% більший за результат 2022 року. Продажі у сегменті легкових машин досягли 65,3 млн одиниць, показавши приріст у 11,3%, а у комерційному – 27,4 млн штук (+13,3%).
Найбільшим національним авторинком у світі став Китай. За рік там було продано 30,1 млн машин, що на 12% більше, ніж у 2022 році. Легковими з них були 26,1 млн одиниць (+10,6%), а комерційними – 4 млн одиниць (+22%). Друге місце в рейтингу з продажами 16 млн (+12,5%) посідає США. За рік у країні реалізували 3,1 млн легковиків та 12,9 млн комерційних авто. Ці показники на 9 і 13% відповідно більші за 2022-й.
Третій результат у Індії, у якій за рік реалізували 5,1 млн транспортних засобів, що на 7,5% більше, ніж у 2022 році. Парк легкових машин поповнили 4,1 млн авто (+8,2%), а комерційних – 978 тисяч (+5%). Четверте та п’яте місце розділили між собою Японія та Німеччина реалізувавши у 2023 році 4,8 та 3,2 млн автомобілів відповідно. Приріст продажів становив 13,8 та 8%. Повідомляє «Укравтопром».