Эксперты назвали автомобильные марки, в написании которых ошибаются чаще всего
Британська платформа для порівняння фінансових послуг Confused опублікувала результати власного дослідження, що стосувалося написання назв автомобільних брендів. Як виявилося, найчастіше користувачі Інтернет роблять помилки в назві марки Hyundai. З помилками назву південнокорейського бренду написали 2 249 400 разів. Найбільш поширені варіанти — Huyndai і Hyndai.
На другому місці Volkswagen. Найпоширеніші версії назви німецької марки — Wolksvagen і Volkswagon. Загалом експерти нарахували 1 156 700 неправильно введених запитів.
Також виникають проблеми із написанням Porsche. Назва цього бренду неправильно написали 1 011 000 разів і це третій результат. Серед найпоширеніших помилок: Porche і Porshe. Також в “десятку проблемних” увійшли: Toyota (824 600 разів), Peugeot (710 100), Tesla (539 600), Mercedes-Benz (489 500), Bentley (341 900), Suzuki (317 900) і Bugatti (205 300).
Як зазначили аналітики, у більшості випадків мали місце саме орфографічні помилки. На другому місці — випадкові помилки, на третьому — випадкові пропуски і зайві літери.