Автомобілі марки Saab завжди виділялися своїм клиновидним профілем. І тому черговий приклад – модель 9-7X, яку нещодавно вдалося сфотографувати на одній з київських вулиць. Це перший позашляховик марки – середньорозмірний SUV, вироблений на заводі General Motors в США переважно для місцевого ринку. Машина рамна і побудована на тій же платформі, що й Chevrolet TrailBlazer, GMC Envoj і Buick Rainier.
Saab 9-7Х вироблявся з 2004 по 2008 рік і став на той час найдорожчим позашляховиком GM після Cadillac Escalade. У стандартну комплектацію входили бічні air bag, шкіряний салон, передні сидіння з підігрівом, клімат-контроль, радіо з CD-чейнджером і динаміками Bose.
Спочатку Saab 9-7Х пропонувався з двома силовими агрегатами на вибір – 4,2-літровим в 285 к. с. та 5.3-літровим в 300 к. с. На фото зображена машина з першим з них, яку зовні легко відрізнити по 12-спицивим легкосплавним колісним дискам. З 2008 модельного року з’явилася версія Aero, оснащена 6,0-літровим V8 в 390 «конячок», який також встановлювався на Chevrolet Corvette. Тоді ж двигун в 5,3 л обзавівся функцією Displacement on Demand – відключення половини циліндрів для зниження витрати палива.
Saab 9-7X також отримав і ряд інших важливих змін – посилену раму, більш жорсткі пружини та амортизатори, більш потужні гальма і передній стабілізатор, а також перероблене рульове. Впроваджено задню адаптивну пневмоподвіску. В цілому за п’ять років було вироблено 85 994 автомобіля Saab 9-7Х.