
На продаж виставили унікальне тюнінговане купе Jaguar 1990 року
Jaguar XJS — одна із найбільш значущих моделей британської марки. Виробництво легендарного Grand Tourer (GT) у кузовах купе та кабріолет тривало майже 21 рік, із 1975 по 1996 рік. За ці роки вийшло три окремі ітерації загальним тиражем 115 413 одиниць.
Популярність «дводверки» не давала спокою багатьом тюнерам, які створювали власні версії XJS. Одна із них — XJR-S Monaco 1990 року від PBB Design із Брістоля, Велика Британія. Цей автомобіль був розробкою колишнього авіаційного інженера Пола Бейлі. Від серійного XJS його «Ягуар» відрізнявся подовженим круглим «носом» із опущеними овальними гратами радіатора, масивними колісними арками та великими легкосплавними колісними дисками.
Ательє пропонувало пакет підвіски від Harvey Bailey Engineering, диски Compomotive діаметром 17 дюймів та 7,3-літровий V12, розроблений Rob Beere Engineering. Також клієнти могли замовити ексклюзивний інтер’єр зі шкіряними сидіннями вищої якості, приладовою панеллю із замшевим покриттям та плюшевими килимами.
Спочатку у XJR-S «Monaco» мали бути залізні кузовні панелі. Бейлі навіть зв’язався із кузовною майстернею Park Sheet Metal, яка допомогла створити концепт Jaguar XJ220. Але згодом надбудови виготовили зі скловолокна. Через кілька років фари, грати радіатора та закруглені панелі кузова XJR-S «Monaco» знайшли своє відображення у дизайні Jaguar XK8.
Усього ательє випустило 12 автомобілів PBB Design XJR-S Monaco. За деякими даними, перші два придбав султан Брунею. Автомобіль на фото розпочав своє життя як оригінальний прототип й використовувався з рекламною метою. Зокрема, він прикрашав сторінки журналу EVO. Першим його власником був керівник шотландської нафтової компанії.
Автомобіль виставлено на продаж Silverstone Auction. Новий власник у унікального, виготовленого на замовлення червого купе з’явиться 24 лютого 2023 року. Спорткар із пробігом 59 951 км планують продати за 21 700 – 28 930 доларів США. Для порівняння, лише встановлення кузовного обваження у приміщенні PBB Design у Брістолі коштувало 29 510 доларів.
У 1999 році тюнер вирішив додати XJR-S Monaco трохи потужності та звернувся за допомогою до ще одного експерта Jaguar, Пола Хендса. Разом вони зняли всі деталі PBB Design із автомобіля та встановити їх на пізнішу модель JaguarSport XJR-S. В результаті на автомобіль отримав 6,0-літровий двигун V12 (322 к.с.) із модифікованим системою впуску та подвійним вихлопом. Підвіску із амортизаторами Bilstein для нового спорткара розробила компанія TWR.