Автомобиль укомплектован двигателем Rover V8
У Великій Британії виставили на продаж тридверний фастбек Skoda Rapid середини 80-х років минулого століття, підготовлений для участі у позашляхових перегонах. Від базової моделі «позашляховик» відрізняється збільшеним дорожнім просвітом, захистом днища та спеціальною конструкцією для кріплення двох запасних коліс на кормі. До речі, колісні диски у фастбеку діаметром 15 дюймів.
Окрім свого основного призначення вони створюють додаткове навантаження на провідну задню вісь. Також в арсеналі позашляхового фастбека компресор для підкачування шин. У салоні встановлені спортивні сидіння Recaro, каркас безпеки та низка інших гоночних елементів.
Але головна «фішка» чеської «тридверки» — 3,5-літровий бензиновий двигун V8 британської компанії Rover Company Limited. Він зайняв місце стандартного чотирициліндрового двигуна.
Rover V8 з алюмінієвими головками циліндрів та блоком циліндрів спочатку був розроблений для General Motors. Пізніше компанія Rover переробила агрегат та налагодила його виробництво у Великій Британії. «Британський» дебют двигуна відбувся 1967 року. Він широко використовувався в моделях самої компанії Rover та інших автомобільних марок.
Потужність британської «вісімки» під капотом чеського фастбеку невідома. Працює він у зв’язці з механічною коробкою передач від ліфтбека Renault 25 та заднім приводом.
Незважаючи на те, що цей фастбек був підготовлений для участі у перегонах, він має допуск до доріг загального користування. Тобто майбутній власник зможе використовувати його для повсякденних поїздок.