Перш ніж почати описувати цю модель BMW, яка була випущена обмеженим тиражем, необхідно згадати про її власника. Його звати Джонні Чекотто. Ця людина примудрилася розпочати кар’єру мотогонщика, стати чемпіоном світу у класі 350см³ у 19 років, паралельно беручи участь у класі 250см³.
Після цього він перейшов у категорію 500см³, постійно отримуючи серйозні травми при падіннях, а трохи пізніше, у 24 роки, він пішов із мотогонок і одразу ж переміг у Формулі-2. Далі був перехід до Формули-1. Він дебютував у складі Theodore Racing у 1983, а у 1984 перейшов у команду Toleman разом із ще одним новачком, Айртоном Сенною. У страшній аварії у кваліфікаційному заїзді він зламав обидві ноги, після чого його кар’єру було закінчено. Після цього він приймав участь тільки у козовних перегонах. Десь між усіма спортивними заходами та заїздами він і купив цю BMW 850 CSi, після чого відправив її на свою батьківщину, до Венесуели.
Що це за автомобіль?
BMW 850 CSi була випущена у 1990 році на базі 8-series у кузові E31. Загальний тираж становив всього 1510 штук, а встановлюваний на неї двигун став рідкісним, коли-небудь розробленим мотором BMW. Під капотом CSi 850 знаходиться 12-циліндровий V-подібний двигун об’ємом 5.6 літра. Його індекс S70B56. Він видає 380 к.с. і 400 Нм крутного моменту. Це дозволяє 8-ці розмінювати першу сотню не більше ніж за 6 секунд.
CSi буде виставлено на продаж на майбутньому аукціоні RM Sotheby’s у Мюнхені у листопаді. На її одометрі зафіксовано цифру 8700 кілометрів. Подібні автомобілі сьогодні можна перерахувати на пальцях однієї руки.