На які двигуни Mercedes-Benz витратить 3 млрд євро?
Конструкцію нових дизельних двигунів Mercedes-Benz було ґрунтовно перероблено, зокрема, камеру згоряння і систему рециркуляції вихлопних газів. Компоненти системи рециркуляції розміщено безпосередньо на двигуні, а не під підлогою, як раніше. Це значно збільшує ефективність системи – незалежно від температури навколишнього середовища.
Перша ластівка нової лінійки дизелів – 4-циліндровий OM 654 – дебютував на новому Mercedes-Benz E-Class E 220 d. Він споживає лише 3.9 літра пального на 100 кілометрів. При цьому двигун потужніший, ніж його попередник – 195 к.с. проти 170 к.с.
Експерти DEKRA провели велику тестову програму автомобіля Mercedes-Benz E 220 d – під назвою Real Driving Emissions (RDE). Її мають намір впровадити у країнах ЄС, починаючи з вересня 2017 року, на додачу до наявних стандартів.
Динамічна тестова програма RDE стосується різних відрізків дороги – міських вулиць, польових доріг та автострад.
Вимірювання були виконані при різних температурах в діапазоні від +2С до + 16С, і з різним числом пасажирів і кількістю вантажу. В результаті E 220 d викинув в атмосферу менше NOx, ніж передбачено – 80 мг/км на всіх маршрутах RDE. В деяких випадках кількість викидів NOx доходила лише до 13 – 21 мг/км, навіть при низькій температурі навколишнього середовища.
В Україні став доступним найтехнологічніший седан у світі
Нова гамма моторів буде адаптована до всієї легкової гами Mercedes-Benz Cars, а також комерційних моделей Mercedes-Benz Vans. Заплановані кілька варіантів потужності, поздовжнє або поперечне розміщення, привід на задні або всі колеса. Двигуни отримають останнє покоління системи очищення SCR і будуть виведені на ринок найпізніше до 2019 року.
«Довіра наших клієнтів дуже важлива для нас, і ми беремо на себе велику відповідальність за збереження навколишнього середовища», розповідає професор, доктор Томас Вебер, член правління «Даймлер» розробок Mercedes-Benz Cars . – «От чому ми вирішили п’ять років тому вкласти чималі кошти у подальший розвиток дизельної технології. Ми інвестуємо загалом приблизно три мільярди євро, щоб гарантувати подальше вдосконалення витрати палива та емісії на майбутніх і нинішніх транспортних засобах».