Mopar показав стильний електричний Plymouth GTX Electromod Concept
Щорічне автошоу тюнінгу та аксесуарів для кастомайзерів, що пройшло нещодавно в Лас-Вегасі, подарувало світу багато цікавих новинок. Однією з них став електричний рестомод з урахуванням культового масл-кара 60-х – Plymouth GTX 1967 року.
Plymouth GTX Electromod Concept створено фахівцями підрозділу Mopar, яке входить до складу Stellantis та відповідає за тюнінг та доопрацювання продукції американських брендів концерну. На прикладі цього концепту фахівці компанії продемонстрували потенційні можливості комплекту електричних компонентів Mopar e-Crate для конверсії машини з традиційним ДВЗ в електромобіль.
Концепт GTX Electromod пофарбований у глибокий синій відтінок Frostbite Blue. Команда дизайнерів Mopar розширила задні колісні арки, щоб надати машині більш агресивного вигляду. Нові бампери пофарбовані в колір кузова, а радіаторні грати, рамки вікон, дзеркала, а також передній і задній спойлери пофарбовані в чорний матовий Satin Black.
Виготовлений на замовлення капот із вуглецевого волокна з двома функціональними повітрозабірниками прикрашений подвійними широкими смугами Satin Black, віддаючи шану оригінальному Plymouth GTX. Чорна кришка паливного бака на лівому задньому крилі виконує функцію кришки зарядного порту.
Концепт GTX Electromod отримав занижену підвіску триважільного, дискові гальма Wilwood на всіх колесах, 18-дюймові ковані магнієві диски BTG Vintage Bronze і шини Pirelli P-Zero PZ4.
Під капотом розташовується 400-вольтовий, 250-кіловатний електроприводний модуль (EDM), який кріпиться до рами за допомогою спеціально розроблених ізольованих кріплень двигуна. У верхній частині EDM знаходиться модуль подвійної зарядки (IDCM), що має індивідуальну кришку на честь нагнітача Hellcat. Потужність силової установки досягає 335 к.с., а момент, що крутить, передається на задні колеса через редуктор. Запас ходу складає понад 400 км.
Чотири акумуляторні блоки містять загалом 384 літій-іонні акумуляторні елементи. Три блоки укладені у виготовлену на замовлення алюмінієву раму у вигляді картриджа, надійно закріплену в багажнику, що легко знімається під час обслуговування або заміни. Четвертий блок акумулятора встановлений під капотом для кращого розподілу ваги. Сумарна місткість “квартету” становить 73 кВт-год, а вага кожного з 4-х АКБ – 104 кг.
Перероблений інтер’єр Plymouth GTX Electromod відрізняється численними індивідуальними штрихами. На панелі приладів, виконаної в стилістиці 60-х років, розташували аналоговий спідометр на 160 миль/год (257 км/год) і датчики рівня заряду акумулятора, температури охолоджувальної рідини АКБ і двигуна, а також амперметр.
Оригінальне триспицеве кругле рульове колесо замінили сучасним спортивним зі шкіряним оздобленням у кольорі Vintage Bronze, вставками IndiGo Blue та яскраво-оранжевим рядком. Накладка на клаксон прикрасили бронзовою емблемою Mopar, яка віддає шану оригінальній рульовій маточині Plymouth, що плаває.
Сині дверні панелі включають акценти Vintage Bronze та ручні склопідіймачи, щоб зберегти класичний вигляд та відчуття. Накладки на педалі Mopar виготовлені з нержавіючої сталі. Нові передні крісла запозичили у Jeep Wrangler і допрацювали, щоб забезпечити кращу бічну підтримку. Усі сидіння обтягнуті високоякісною синьою шкірою IndiGo Blue з внутрішніми валиками із замші відтінку Gunmetal та декоративним рядком кольору міді. Доповнюють вигляд сині 3-точкові ремені безпеки спереду та поясні ремені для задніх пасажирів.