Mitsubishi L200: для чого пікапу рама
Автомобіль – спосіб зробити наше життя простіше. І стосується це не тільки поїздок від будинку до офісу. Є автомобілі, які допомагають в роботі і відповідно для цього сконструйовані. Поговоримо про те, які ключові конструкторські рішення застосовані в пікапі Mitsubishi L200 і для чого вони потрібні.
Для чого пікапу рама?
Спочатку автомобілі будували окремо шасі, а окремо кузов. Але з часом конструкція авто змінилася. Сьогодні більшість автівок позбавлені колишньої рами. Їх кузов сам по собі є несучим елементом. Рама, все-таки, залишається незмінним елементом великих позашляховиків і пікапів. Чому? Відповідь досить очевидна. Якщо несучим елементом конструкції є сам кузов, то для такого типу авто, як пікап його потрібно зробити дуже і дуже міцним. Так, як машина призначена для перевезення вантажів, їзди по бездоріжжю і навіть перевезення вантажів по бездоріжжю на кузов припадають величезні навантаження. А міцна рама приймає на себе всі ці тяготи. При цьому вона достатньо проста по конструкції і витривала. Так що, для роботяги-пікапа це те що треба. До того ж до рами легко кріпити додаткове обладнання, наприклад, силові бампери, лебідку, її не страшно тернути при їзді пересіченій місцевості.
Високий рівень повний привід
Саме для того, щоб проїхати скрізь для пікапів, зокрема Mitsubishi L200, пропонується і вельми просунута позашляхова трансмісія. А у випадку з Mitsubishi – відразу дві такі на вибір. Перша – більш проста, Easy Select. Вона розрахована на те, що трудяга безвилазно молотить офроад. У ній немає міжосьового диференціала і на повному приводі на ній не рекомендовано їздити по дорогах з твердим покриттям. Інша справа бруд, пісок, сніг та лід. Для тих же авто, яким повний привід потрібен і на асфальті в тому числі, у Mitsubishi є ще одна система приводу – Super Select II. Вона не просто дозволяє їздити по асфальтових дорогах на повному приводі, але навіть включати його прямо на ходу, на швидкості до 100 км / ч.
Навіщо потрібна понижена передача
З повним приводом Mitsubishi L200 легко проїде по найбільш розкислому бездоріжжю або сніжній цілині. Навіть якщо потрібно буде трохи напружитися. І тут саме час згадати про те, для чого потрібен позашляховику погнижений ряд передач. І що це взагалі таке? Якщо просто, то це ще одна коробка передач. Вона ніби ділить звичайні оберти майже навпіл (точніше на 1,9). А значить і тягу збільшує в стільки ж. Так що відповідь очевидна – понижена потрібна щоб рухатися повільно, але впевнено. Це неоціненна допомога, коли потрібно проїхати важке бездоріжжя, піднятися на круту гору або буксирувати важкий причіп.
Що робить блокування міжосьового діфа
Ок, з цим зрозуміло. Начебто вже машина і з рамою, повним приводом і навіть понижайкою. Але навіщо Mitsubishi L200 ще і блокування заднього міжколісного диференціала? Це вже для найскладніших умов руху. Справа в тому, що диференціал, який стоїть на осі між колесами дозволяє колесам в повороті обертатися з різною швидкістю. Адже зовнішні і внутрішні колеса проходять різний шлях в віражі і крутяться з різною швидкістю. Але на бездоріжжі цей самий диференціал грає злий жарт. За рахунок диференціала крутний момент «йде» на колесо з меншим опором. Іншими словами, якщо одне з коліс стало на скільки поверхню або вивісилось (піднялось у повітря при ізді по бездоріжжю), то саме воно буде буксувати. А те, що має хороше зчеплення з поверхнею – спокійнісінько стоятиме без руху. Якщо ж примусово заблокувати диференціал, то крутний момент буде ділитися між колесами порівну і відповідно якщо хоч одне з них чіпляється за поверхню машина буде дертися далі, далі і далі.
До речі, цього року Mitsubishi L200 бере участь у акції «Автомобіль року 2020» та змагається за звання кращого у класі «Пікап» та «Кросовер/SUV року 2020». Хочете його підтримати? Голосуйте.