Mitsubishi L200: що нового в рестайлінговій версії?
Теперішнє покоління Mitsubishi L200 вже п’яте за рахунком, а в продажу зараз його оновлена версія. В профіль можна помітити знайомий дизайн дверей та віконну лінію. Але це, мабуть, єдине, що ріднить оновлений L200 з попередником. Вся передня частина, крила, кузов – все це принципово нове. Передок виконаний в новому фірмовому стилі Dynamic shield: масивно, фактурно, з хромованими вставками-бумерангами з боків бампера. До речі в профіль пікап легко відрізнити по новим П-образним арках, а ззаду – по довгих вертикальним секціях ліхтарів, як у Pajero Sport.
А як з новим красивим дизайном обвісом (особливо спереду) штурмувати бездоріжжя? Гірше не стало! Ба більше, дорожній просвіт зріс на 15.
Салон також оновився. Його зробили багатшими за рахунок нового рульового колеса і панелі приладів, дорожчих матеріалів оздоблення (це стосується дверних карт), а також нової мультимедійної системи. Ставку зроблено на підключення смартфона і роботу додатків. Клімат-контроль тепер двозонний, біля керма є підігрів, а кількість USB-входів збільшено до чотирьох.
Серцем автомобіля і нині є турбодизель 4N15 об’ємом 2.4 літра з системою зміни фаз газорозподілу MIVEC у двох варіантах форсування – на 154 і 181 к.с. “Автомат” 6-ступінчастий, виробництва Aisin. Він швидше реагує на дії водія, краще підлаштовується до стилю водіння.
Підвіску допрацювали, вона стала трохи м’якшою, що робить автомобіль комфортнішим під час при їзди з порожнім багажним відділенням. Арсенал для штурму бездоріжжя став ще серйознішим!
Якщо йдеться про трансмісію, то це проста Easy Select та просунута Super Select. Перша не змінилась, а от Super Select отримала нові функції. Крім вибору режимів повного приводу (задній; повний; повний з блокуванням міжосьового диференціалу; повний із блокуванням дифа та понижений ряд), з’явилася можливість обирати тип покриття під колесами: гравій, бруд, пісок або каміння. Кожен із них відрізняється своїми налаштуваннями системи стабілізації і відгуками на роботу педаллю газу.
Кнопка Off-Road, яка, до речі, доступна тільки для АКП і власне завідує роботою цих режимів, дає змогу ще краще реалізувати позашляховий потенціал моделі.
З’явилася на пікапі і система допомоги під час спуску, що працює в діапазоні швидкостей від 2 до 20 км/год. Ну і, само собою, блокування заднього міжколісного диференціала на L200 залишилося. Додам також, що повний привід можна взагалі відключити, залишивши пікап задньопривідним.
Ціна на оновлений Mitsubishi L200 стартує з позначки 825.000 грн за комплектацію Invite із мотором потужністю 154 к.с. і повним приводом Easy Select.
До речі, цього року Mitsubishi L200 бере участь у акції «Автомобіль року 2020» та змагається за звання найкращого у класах «Пікап» та «Кросовер/SUV року 2020». Хочете його підтримати? Голосуйте. https://autoroku.ua/klasy-avto/#nomination-14