X

Microlino представила у Парижі нову спадкоємницю BMW Isetta

Електричний мікромобіль Microlino Spiaggina отримав свіжий дизайн, яскраві кольори та знімний дах. Нова версія стане третьою модифікацією спадкоємиці легендарної BMW Isetta.

На автошоу у Парижі компанія презентувала третю версію Microlino – Spiaggina

Проєкт швейцарської компанії Micro Mobility Systems (MMS) під назвою Microlino стартував ще у 2015 році, а перший прототип було презентовано у 2016 році на Женевському автошоу. Робота над ідейною спадкоємицею легендарної BMW Isetta продовжилися, але серійне виробництво так й не почалося.

Концептуальний варіант Microline 2015-2018 років

Однією з причин став скандал за участю німецької компанії Artega. Вона купила італійську фірму Tazzari, на потужностях якої планувалося випускати Microlino, та вирішила випускати мікролітражку без участі MMS. У ході досудових розглядів обидві компанії дійшли згоди, що Artega випускатиме свою версію моделі під ім’ям Karo, а MMS продовжить роботи над Microlino.

Альтернативний варіант Artega Karo став причиною судового розгляду

В результаті модернізації у 2020 році з’явилася мікролітражка Microlino 2.0. Від свого попередника вона відрізнялася іншим шасі, силовим агрегатом, підвіскою, зсувним дахом і навіть світлотехнікою. Фактично, це був абсолютно новий автомобіль, який зберіг лише стилістику знаменитої Isetta. Характерною рисою Microlino 2.0 стала світлодіодна стрічка, що оперізує передню та задню частини кузова. Після проведення випробувань та отримання необхідних сертифікатів у 2021 році стартувало серійне виробництво мікрокара.

Концепт Microlino 2.0 дебютував у 2020 році на автошоу у Женеві

Крім яскравого дизайну екстер’єру Microlino 2.0 отримала оригінальний інтер’єр з двома мініатюрними дисплеями. Ззаду розташували електромотор потужністю 12,4 кВт/17 к.с. та компактну літій-іонну батарею. Покупцям пропонується три варіанти місткості – 5,5/10,5/15 кВт-год. Залежно від АКБ запас ходу становить 93/177/228 км. У домашніх умовах на зарядку батареї (залежно від місткості) потрібно 2/4/5,5 годин.

Після успішного запуску моделі Microlino, для молодшої аудиторії в компанії підготували версію Lite. Завдяки обмеженню швидкості до 45 км/год керувати цим мікрокаром можуть навіть підлітки 14-18 років, залежно від законодавства тієї чи іншої країни ЄС. Наприклад, у Франції та Італії – з 14 років. Запасу ходу вистачить, щоб подолати до 93 кілометрів на одній зарядці.

На автошоу у Парижі компанія презентувала третю версію Microlino – Spiaggina. Головною відмінністю новинки є конструкція даху, який може складатися як частково, так і повністю. Для моделі запропоновано декілька цікавих кольорових комбінацій. Двомісний автомобіль має підлогу зі штучного дерева та невеликий багажник об’ємом 230 л.

Від свого “закритого” родича новинка успадкувала АКБ місткістю 10,5 кВт-год, яка живить електродвигун потужністю 12,5 кВт/17 к.с. Запас ходу новинки – до 177 км, а максимальна швидкість може досягати 90 км/год. Ціни на Microlino Spiaggina First Edition починаються з 24 990 євро, а перші постачання заплановані на весну наступного року.

Раніше «Автоцентр» розповідав, що виставці IAA Transportation 2022 в Ганновері була презентована компактна електровантажівка Evetta Cargo від німецької компанії Electric Brands AG. Головна її фішка – кабіна в стилі знаменитої мікролітражки BMW Isetta.