Mercedes-Benz изменил логотип, чтобы привлечь внимание людей и напомнить о социальном дистанцировании
Пандемія коронавірусу, як і раніше, панує на більшості континентів світу. Кількість заражених уже досягла 800 тисяч осіб. Щоб зменшити темпи поширення вірусу, у багатьох країнах оголошено карантин. Також одним із важливих інструментів у боротьбі з коронавірусом, на думку ВООЗ, є соціальне дистанціювання. Тобто люди повинні дотримуватися між собою дистанцію в 1 метр.
Цю ідеологію вирішили підтримати і автовиробники. Раніше вже записали соціальні ролики із закликом “дотримуватися дистанції” компанії Volkswagen і Audi. Для цього вони тимчасово змінили свої логотипи. Тепер же до цієї акції приєднався німецький автогігант Mercedes-Benz.
Преміальний виробник зі Штутгарта розмістив оновлену версію логотипу на своєму офіційному каналі в Facebook. Зірка на логотипі значно зменшилася і неначе відійшла на безпечну відстань від зовнішнього кола.
Відзначимо, що світові автовиробники активно включилися в боротьбу з коронавірусом. Вони перепрофілювали частину своїх ліній для виробництва масок, а також налагодили виробництво лицьових щитків і апаратів штучної вентиляції легенів. Крім того вони жертвують величезні суми на закупівлю медичних препаратів і необхідного обладнання. І це все на тлі значного спаду продажу автомобілів у світі і закриття заводів.