X

Mercedes представив електричний седан із запасом ходу 1000 км

Серийную версию электрокара покажут в 2024 году

Після тривалої тизерної кампанії, яка розтягнулася майже на 15 місяців, Mercedes-Benz представив інноваційний електричний седан Vision EQXX. Його позиціонують, як найефективнішу модель в лінійці німецької марки.

Дебютувала новинка як концепт, а серійну версію електрокара мають намір представити у 2024 році. У компанії зазначили, що це не просто прототип, а ходова версія, яку планують використовувати для показових заїздів, з метою демонстрації значного запасу ходу в 1000 км.

EQXX має високу ефективність економії енергії. Модель отримала легкий обтічний кузов і поліпшені акумуляторні блоки. В основу електрокара лягла платформа ММА із заднім розташуванням мотора. Завдовжки новинка 4630 мм при колісній базі 2800 мм. Коефіцієнт аеродинамічного опору становить 0,17, що на 30% менше, ніж у Tesla Model 3.

Досягти такого показника ефективності допомогло безліч факторів. Починаючи від маси електромобіля в 1750 кг і закінчуючи використанням різних композитних матеріалів у конструкції концепту. Також не варто забувати про низку аеродинамічних рішень, які реалізували на новинці. Зокрема закритий повітрозабірник у передньому бампері, висувні дверні ручки, оптимізовані дзеркала заднього виду і 20-дюймові колеса з магнієвого сплаву, взуті у спеціальні шини.

У рух Vision EQXX приводить один електромотор, розташований на задній осі, потужністю 204 к.с. Час розгону і максимальну швидкість моделі виробник поки що не розкрив. Запас ходу забезпечує батарея на 100 кВтг. Встановлені на даху 117 сонячних елементів додадуть ще 25 км пробігу на добу.

Салон інноваційної моделі має не менш стильний вигляд і розрахований на чотирьох осіб. Центральне місце в ньому займає масивний 47,5-дюймовий сенсорний дисплей. Він поєднує цифрову приладову панель, мультимедійну систему і навігатор. Оздоблення виконано з екологічно чистих матеріалів і тканин, отриманих із переробленого пластику та інших відходів.

Як розповіли в компанії, у другій половині 2022 року вони планують вивести на дорожні тести серійні прототипи новинки. Товарний варіант буде практично ідентичний концепту, а ось ім’я він отримає інше. Очікується, що електрокар доєднається до сімейства EQ.

Читайте також:
Старенький Mercedes-Benz оснастили самодельным штурвалом как у Tesla (видео)