Машине усилили кузов и сделали салон безопаснее
Кількість автомобілів на дорогах почала різко збільшуватися починаючи з середини 60-х років. Кількість аварій також зросла в рази. Але машинам того часу не вистачало засобів безпеки, тому левова частка ДТП була з летальними наслідками. Щоб виправити ситуацію, Міністерство транспорту Німеччини запустило експериментальну програму.
Автовиробників зобов’язали зосередитися на безпеці випущених транспортних засобів. У цій програмі взяла участь і компанія Mercedes. Першою машиною, випущеною в рамках цієї програми, став ESF 05. Його презентували наприкінці жовтня 1971 року. Він був створений на основі серії W 114 і отримав низку інноваційних рішень у сенсі безпеки.
Конструкцію кузова посилили спереду і з боків, збільшили колісну базу на 100 мм, а загальну довжину на 370 мм, що дозволило встановити в підкапотний простір двигун V6 і залишити місце для деформації. Седан отримав очищувачі фар і ABS. Приладову панель виготовили з ударопоглинаючого металу і покрили оббивкою з пінополіуретану. В оснащення внесли триточкові ремені безпеки. Подушки безпеки інтегрували перед водієм і переднім пасажиром, а також у спинки передніх сидінь.
Після всіх цих модернізацій автомобіль перевірили на міцність. Його випробовували ударами спереду і ззаду на швидкості 80 км/год і бічними – на швидкості 20 км/год. Машина пройшла всі випробування на відмінно. В рамках програми EEVC компанія випустила 35 автомобілів з різними системами безпеки, які з кожним роком ставали дедалі складнішими. Останній Mercedes ESF показали в 2019 році. На ньому виробник продемонстрував низку систем, які будуть реалізовані на майбутніх автономних електромобілях.