Для рынка Поднебесной «четырехдверное купе» Mercedes-Benz CLS оснастили 1.5-литровым мотором
У США Mercedes CLS початкового рівня – CLS 450 – укомплектований 3.0-літровою «турбошісткою» потужністю 362 к.с. На внутрішньому ринку марки базовим є CLS 220d із 2.0-літровим чотирициліндровим «турбодизелем» потужністю 191 к.с. У Китаї базовим зроблено седан CLS 260 з 1.5-літровим бензиновим мотором, що розвиває 185 к.с. і 280 Нм. На допомогу ДВЗ передбачено стартер-генератор EQ Boost, що додає ще 14 к.с. і 150 Нм. Трансмісія – безальтернативний 9-ступінчастий “автомат”, привід – виключно задній. З місця до 100 км/год «чотиридверка» прискорюється за 8.7 секунди.
Як повідомляється, CLS 260 залишиться ексклюзивом для китайського ринку і буде доступний тільки в довгобазній версії. Причина його появи – особливості оподаткування. У Китаї на двигуни об’ємом більше ніж 1.5 літрів діє вища податкова ставка. Крім того, CLS 260 коштує на 10 тисяч доларів дешевше, ніж версія CLS 300, що дасть змогу залучити більшу кількість покупців.
Тенденція до даунсайзингу може зачепити і європейської лінійки Mercedes-Benz. Із чуток, Mercedes-AMG C63 наступного покоління замість звичного 4.0-літрового V8 укомплектують 2.0-літровим «турбомотором» з електричним «доважком».