Mercedes зупинить виробництво свого електричного кросовера
Здається, що майбутнє нашого транспорту визначене. Ми начебто рухаємося у світ величезних батарей, розеток і нескінченних проводів. Але Mercedes до останнього демонстрував нам альтернативний шлях.
Кросовер Mercedes GLC F-Cell — водневий електромобіль, який своєчасно вписався в нову хвилю досліджень у сфері застосування найперспективнішого палива у світі “зеленого” транспорту.
Ба більше, крім встановлення традиційної паливної комірки і бака для водню, в компанії вирішили піти далі. Електрокар Mercedes-Benz GLC оснастили збільшеним батарейним блоком ємністю 13,5 кВтг, щоб дати змогу власнику поповнювати запас енергії за допомогою зовнішньої електричної мережі.
Отже, GLC F-Cell виявився водневим плагін-гібридом, якщо таке взагалі можливо. Технологічне ноу-хау виявилося таким дорогим і складним у виробництві, що в компанії вирішили покінчити з цією витівкою.
Найближчим часом виробництво Mercedes GLC F-Cell припиниться. Вартість дорогої розробки не вдалося відбити за рахунок високих продажів. Адже водневі заправки не поширилися світом так, як того хотіли конструктори, тому випускати на ринок такий автомобіль було б безглуздою ідеєю.
Із цієї причини водневий Мерседес був доступний на умовах довгострокової оренди (переважно в Німеччині), але цю програму вирішили згорнути. Можливо, надалі німецький виробник повернеться до розробок подібного транспорту. Адже деякі компанії проявляють до цього напрямку дедалі більше інтересу.