Mercedes-Benz першим сертифікував автопілот 3 рівня у США
США стали ще однією країною, в якій легалізовано систему автономного управління Mercedes-Benz Drive Pilot третього рівня автономності за класифікацією SAE. Першою була Німеччина, де автопілот німецької марки допустили до окремих магістралей у грудні 2021 року. У продажу Drive Pilot з’явився у травні 2022 року. Він доступний тільки для двох моделей — седана Mercedes-Benz S-Class та електричного ліфтбека EQS.
Як і належить системі 3 рівня автономності, «мерседесівський» автопілот здатен контролювати рулювання та гальмування за певних умов. Водій може займатися своїми справами, але повинен бути готовим на вимогу системи взяти управління на себе. У разі відсутності реакції з боку водія Drive Pilot, сам зупинить автомобіль у межах смуги руху, включить «аварійку», розблокує двері та викличе допомогу.
Працює система лише на ділянках автомагістралей, заздалегідь внесених до навігаційної системи та лише у межах однієї смуги. У Німеччині максимальна швидкість руху на автопілоті обмежена на 60 км/год, у Неваді — на 64 км/год.
Для легалізації Drive Pilot знадобилося оснастити систему високоточною навігацією, радарами та лідаром, дублюючим гальмівним контуром, електропідсилювачем керма та додатковим акумулятором на випадок відмови основних систем.
У Німеччині відповідальність за ДТП за участю автопілоту 3 рівня автоматично покладається на водія. Якщо вдасться довести, що система спрацювала некоректно, можна перенести її на виробника. Як із цим справи у Неваді, не поточнюється.
У найближчому майбутньому Mercedes-Benz хоче сертифікувати Drive Pilot у Каліфорнії. Не виключено, що на черзі й інші штати.