Mercedes-Benz готує на весну презентацію нового електровена
Німецька компанія Mercedes-Benz Vans планує наступної весни представити нову модульну масштабовану платформу для комерційної та пасажирської лінійки мінівенів Van Electric Architecture (VAN.EA). Вона відкриє нову сторінку в історії фургонів та мікроавтобусів марки.
VAN.EA дозволяє чітко розмежувати версії залежно від класової приналежності. Майбутній модельний ряд варіюватиметься від високоякісних сімейних моделей та ексклюзивних VIP-шатлів до просторих лімузинів, що відповідають очікуванням найвибагливіших клієнтів. Шоу-кар, світова прем’єра відбудеться навесні наступного року, є бачення Mercedes-Benz Vans розкішного, дуже елегантного і просторого лімузина і дає уявлення про те, як можна задовольнити вишукані вимоги замовників.
Розроблена з нуля платформа VAN.EA призначена виключно для електромобілів. Це означає, що машина позбавлена компромісів, які є логічним наслідком при переробленні версії з ДВЗ на електро. Таким чином виробник зможе реалізувати різні схеми компонування з максимальною ефективністю.
Автомобіль нового покоління пропонуватиметься в передньо- та повнопривідних конфігураціях, з одним або двома електромоторами. Усі фургони матимуть уніфікований модуль з електродвигуном на передній осі. Задній модуль з електродвигуном буде доступним для моделей AWD. Асортимент батарей та центральних вставок дозволить запропонувати різноманітні варіанти довжини та колісної бази з урахуванням потреб та переваг замовників.
Нова платформа буде представлена у двох похідних – VAN.EA-P для приватних клієнтів, а також VAN.EA-C – для комерційного використання. Версії VAN.EA-P зможе забезпечити запас ходу понад 500 км та функції напівавтоматичного керування Level 2. До кінця десятиліття асортимент електронних помічників буде розширено до третього рівня автономності. На версіях комерційної лінійки VAN.EA-C планується реалізувати технологію автоматичного керування 4 рівня до 2030 року.
З новим поколінням електричних моделей підрозділ Mercedes-Benz Vans зможе вдвічі скоротити кількість варіантів, що пропонуються в порівнянні з нинішніми версіями з ДВС, зберігши свою присутність у всіх сегментах ринку. Пізніше планується випуск середньорозмірних та великих кемперів. Крім того, платформа VAN.EA стане основою для всіх майбутніх фургонів компанії середнього та великого розміру для персонального та комерційного використання.
Завдяки новій платформі підрозділ Mercedes-Benz Vans має намір збільшити частку електромобілів у загальному обсязі продукції до 50% до 2030 року.